Beoordeeld op 7 mei 2019

Van de inkomhal/lounge tot het kleinste detail in de kamers, WestCord Hotel Delft is een stijlvolle topper. Voeg daarbij nog een leuke restaurantruimte met een aantrekkelijke kaart, en een zeer verzorgd ontbijt … en bovenal zeer vriendelijk personeel! Een wandeling van 20 minuten tot in centrum Delft neem je er graag bij!!

Datum van verblijf: mei 2019
EdoGarretsen, General Manager van WestCord Hotel Delft, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 mei 2019

Beste CarolineDVR,

Hartelijk dank voor uw reactie op Tripadvisor! Fijn dat het hotel, kamer en restaurant u zo goed zijn bevallen. Ik zal persoonlijk uw complimenten delen met ons team! We hopen u graag nog eens welkom te mogen heten in WestCord Hotel Delft.

Edo Garretsen General Manager
TIP: Please use the FRIEND5 code to receive a 5% discount on your next stay!

Beoordeeld op 24 april 2019

Prettig verblijf gehad in een mooi en verzorgd hotel. Kamer was net en modern aangekleed. Diner en ontbijt erg smakelijk en ruime keus. Bediening was prettig. Hotel is op wandelafstand van het centrum van Delft.

Beste merelk01,

Wat een mooie review! Hartelijk dank daarvoor. Deze feedback zal ik zeker direct delen met ons team. Graag hopen we u weer een volgende keer te mogen ontvangen!

Hartelijk dank,

Edo Garretsen General Manager WestCord Hotel Delft
Tip: Gebruik bij de volgende boeking de FRIEND5 code en ontvang 5% korting op uw reservering.

Beoordeeld op 17 april 2019

Een heel erg leuk hotel, met inrichting in ware IKEA stijl. De kamers waren netjes, luchtig en modern aangekleed. De badkamer was zeer proper en modern ingericht en voorzien van allerlei bad spullen zoals douchegel, bodylotion, shampoo en zelfs schoensmeer.
De bedden waar zeer goed en waren voorzien van goede kussens.
Het onthaal was zeer vriendelijk. In het restaurant hebben we zeer lekker gegeten en de bediening was vlot en aangenaam. Het ontbijt was zeer uitgebreid en goed verzorgd.

Kamertip: leuke kamer met uitzicht over Delft.

Beste Dominique-Linda,

Hartelijk dank voor uw reactie op Tripadvisor! Fijn dat het hotel, kamer en restaurant u zo goed zijn bevallen. We hopen u graag nog eens welkom te mogen heten in WestCord Hotel Delft.

Edo Garretsen General Manager
Tip: Please use the FRIEND5 code to receive a 5% discount on your next stay!

Beoordeeld op 10 april 2019 via mobiele applicatie

Fijn, ruim, schoon hotel. Ingericht met de blauwe kleuren van Delfts blauw en alle meubilair van Ikea. Mooie ruime kamers. Goed schoon. Het diner was heel erg goed. Het ontbijt was ook prima, ruime keus.
Een kant van ons bed liep af en het bad liep niet goed leeg. Dit hebben we bij de receptie gemeld en de medewerkers hebben dit gelijk opgepakt.

Beste Stephan M,

Hartelijk dank voor uw reactie op Tripadvisor! Fijn dat het hotel, kamer en restaurant u zo goed zijn bevallen. Bedankt voor het doorgeven m.b.t. het bed en bad. Dit zijn waardevolle tips om ons product goed in orde te houden.
We hopen u graag nog eens welkom te mogen heten in WestCord Hotel Delft.

Edo Garretsen General Manager
TIP: Please use the FRIEND5 code to receive a 5% discount on your next stay!

Beoordeeld op 8 april 2019 via mobiele applicatie

Leuk hotel op een ideale ligging,vlakbij een natuurgebied en op wandelafstand van het centrum. Vriendelijk ontvangen,ruime kamer,lekker ontbijt. Ideaal om het gezellige Delft te ontdekken! Wij gaan zeker nog eens terug!

Beste SofieV1025,

Geweldig om te lezen dat u hier goed heeft gehad! Hartelijk dank voor de lovende woorden en goed dat u volgende keer weer op bezoek wil komen!

Edo Garretsen General Manager WestCord Hotel Delft
Tip: Gebruik bij de volgende keer de code: FRIEND5 en ontvang 5% korting op uw kamerprijs.