Tripadvisor

Beoordeling van Cortado Cafe

Cortado Cafe
Geclassificeerd als nr. 8 van 15 Koffie en thee in Delft
15 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn zoon heb ik hier via Social Deal gegeten. Het eten was erg goed van smaak, prachtig opgemaakt, de prijs-kwaliteit verhouding was zeer goed (ook zonder Social Deal trouwens). De bediening is vriendelijk en er heerst een ontspannen sfeer. Een aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2019
cortadocafedelft, Owner van Cortado Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2019

Thank you for your patronage and we truly appreciate your time and effort to give us feedback. We look forward seeing you again soon!
Edit

28 september 2019 beoordeeld

Vriendelijk personeel, denken goed mee met allergiën en als je er lang(er) zit word je niet weggekeken. En mooie kaart en fijne prijzen

Datum van bezoek: september 2019

Edit

4 september 2019 beoordeeld

Tosti tuna en blueberry pancakes genomen voor de lunch. Met aandacht en smaak bereid. Leuke plek voor een relaxte lunch met vrienden. Vriendelijke bediening.
Leuke kaart, komen zeker nog eens terug voor andere gerechten.

Datum van bezoek: augustus 2019
31 juli 2019 beoordeeld

Leuke gezellige tent met prettige en ongedwongen sfeer. We komen hier zeker terug kan ook makkelijk want is goed bereikbaar midden in het gezellige centrum van Delft. zowat naast de Maria van Jessekerk en de Beestenmarkt. Echt een aanwinst voor dit gedeelte van de Beestenmarkt. O ja...ze hebben vooral erg lekkere koffie en thee!

Datum van bezoek: juli 2019
20 juli 2019 beoordeeld

Leuk zaakje centraal in Delft. Onwijs vriendelijke mensen en de kaart zag er erg goed uit. Wij hadden een Social Deal voor het ontbijtje voor twee personen. Een geweldige deal, maar dat is het voor de normale prijs op de kaart ook al. Zeker meer dan waard!

Alles was heerlijk op smaak, goede koffie, verse sapjes. De Griekse yoghurt met mango en granola was echt geweldig. Ook heel benieuwd naar hun avocado op toast en de verschillende zoete lekkernijen.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Cortado Cafe bekeken, bekeken ook

Delft, Zuid-Holland

In Cortado Cafe geweest? Deel je ervaringen!