“Vegaan dineren”
Beoordeling van HUmmUS

HUmmUS
Geclassificeerd als nr. 11 van 299 Restaurants in Delft
2 weken geleden beoordeeld

Was niet druk, konden goed terecht met 4 personen om 18.00 uur. Eten was in orde, maar niet erg verrassend voor ons. Jammer dat de dagkaart niet voorhanden was. en verbazend dat er geen 'gewone' zwarte thee in de theedoos te vinden was. Thee die theïne bevat, en geen 'snoepjeswater' is. Maar goed we kwam om te eten.

Datum van bezoek: februari 2020

28 december 2019 beoordeeld

Mooie gerechten maar wat ongelofelijk jammer dat t zo mierzoet was (chai latte /havermelk) en te zout (hummus met za'tar)
We konden bij t 16 euro gerecht niet kiezen wat we graag wilden, en kregen 2 hummus gerechten. Terwijl onze buren met variatie en echt andere gerechten hadden. Jammer jammer! Zoete aardappelfrites waren slap en lauw. Echt spijtig. Ik was met mijn neefje en we hebben de chai latte laten verdunnen met havermelk. De avond was gezellig, goeie sfeer maar voor mij had t niet de kwaliteit die ik verwacht had.

Datum van bezoek: december 2019
30 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt heerlijk gegeten bij HUmmUS. Ontzettend lekker eten, veel keuze. Ik vond het zeker niet duur. Alles was lekker vegetarisch. Ik ben zelf voor “van alles wat” gegaan. Ik kon niet kiezen, er stond zoveel lekkers op de kaart! Met “van alles wat” werd ik zeker niet teleurgesteld. Allemaal ontzettend lekkere dingen.

De bediening was vriendelijk. De inrichting was ook leuk. Hoewel het niet zo groot is en helemaal vol zat, hadden we geen last van herrie. De muziek stond ook niet hard. Heel erg prettige sfeer.
Reserveren is zeker aanbevolen! Toen wij om 19.00 binnenkwamen was alles wat nog niet vol zat gereserveerd. Er moesten daardoor veel mensen weggestuurd worden. Het is een zeer geliefd restaurant! En niet onterecht :-)

Datum van bezoek: november 2019
24 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vier vleesgeorienteerde mannen kwamen we hier uit voor een jaarlijks etentje. Enig sceptisch dus, maar dat bleek geheel overbodig. Heerlijke gerechten, vriendelijke service en lekkere bieren. Zeker een aanrader.
De blacksheepburger was voortreffelijk!

Datum van bezoek: november 2019
4 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Genoten bij Hummus in Delft. Wij hadden twee gerechten besteld en deze gedeeld. De kapsalon en een flatbread pizza! Beiden waren echt heerlijk!

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die HUmmUS bekeken, bekeken ook

In HUmmUS geweest? Deel je ervaringen!