“Heerlijk én diervriendelijk ”
Beoordeling van HUmmUS

HUmmUS
Geclassificeerd als nr. 9 van 299 Restaurants in Delft
7 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Daar word ik blij van. Als je lekker én diervriendelijk kan eten. Bij Hummus kan dat.

Mijn man had de smokey Halloumi burger en ik had de sabchi , geroosterde aubergine met Hummus, yoghurt en granaatappel . Erbij hadden wij heerlijke zoete aardappel frites met knoflooksaus en huisgemaakt platbrood.

Toe was er baklava met veganistisch ijs. Alles goed op smaak en een prima prijs kwaliteit verhouding. Wij komen terug!

Datum van bezoek: juli 2019

25 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Enorm lekker gegeten bij HUmmUS. Als vegetariër vind ik de allerlekkerste keuken de keuken van het Midden-Oosten en dat is niet voor niets. Deze is nl. grotendeels vegetarisch en bestaat voornamelijk uit groenten, fruit, kruiden en specerijen, peulvruchten, granen wat zuivel en olijfolie. Hier bij HUmmUS kun je als vegetariër enorm lekker en gezellig eten. Extra leuk: van het personeel wordt je blij en het fantastische toilet wil je zien.

Datum van bezoek: mei 2019
17 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vrouw had al een keer bij HUmmUS gegeten en was er heel enthousiast over. Toen ik opperde om samen weer eens uit eten te gaan ging het tussen HUmmUS en een wat luxere zaak.

Ontzettend blij ben ik dat we naar HUmmUS gegaan zijn. De prijs/kwaliteit verhouding van het eten is extreem goed. Ongelooflijk dat dit restaurant voor deze kwaliteit op het bord zulke vriendelijke prijzen vraagt. Ik heb mijn vingers er bijna bij op gegeten. Het was echt geweldig. Geen vlees past prima in ons dieet en hier kan je zeer goed vleesloos eten.

De medewerkers zijn ontzettend aardig en gastvrij. Allemaal niet gemaakt, maar mensen die echt als gastvrouw/heer aan de slag zijn. De open keuken is leuk, er wordt echt hard gewerkt.

Qua entourage is het niet heel erg bijzonder (een tikkeltje tegen het kille aan). Maar de medewerkers en het eten overschaduwen deze kilte met zo’n gemak dat ik er geen last van heb gehad.

Het was fantastisch, bij HUmmUS zullen zelfs de grootste vleesliefhebbers het vlees niet missen. Hier moet je echt een keer gegeten hebben in Delft. Topzaak!

Datum van bezoek: mei 2019
5 mei 2019 beoordeeld

We gingen met mijn moeder naar de paasbrunch. Mijn vrouw had een aangepast dieet (Fodmap) waar goed rekening mee werd gehouden. Het eten was heerlijk en er was een uitgebreide keuze. De sapjes waren heerlijk. De bediening is vriendelijk en attent. Goede sfeer, we komen zeker eens terug!

Datum van bezoek: april 2019
24 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening, lekker eten! Met name de baba ganoush was erg lekker!
Het enige kleine nadeel was dat we best lang hebben moeten wachten op het eten.
Toch zou ik hier zeker naar terug gaan.

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die HUmmUS bekeken, bekeken ook

In HUmmUS geweest? Deel je ervaringen!