Tripadvisor
Delft
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Beste spareribs die we ooit al gegeten hebben!”
Beoordeling van Ribsfactory Delft

Ribsfactory Delft
Bestel online
OF
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 126 van 299 Restaurants in Delft
Beschrijving: Onze specialiteiten zijn spareribs, burgers en steaks. Alles is huisgemaakt met pure en eerlijke ingrediënten. We bereiden alles op onze grills met een temperatuur oplopend tot wel 400 graden. Hierdoor blijven alle sappen en smaken behouden.
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Ons bezoek aan de Ribsfactory was geslaagd! We hebben wel lang moeten wachten op onze bestelling (1,5 uur) maar het was er dan ook erg druk. Het was het wachten waard. De ribbetjes waren heel lekker! Wij hadden de original en de sweet honey spareribs. Samen met de lekkere frietjes en het looksausje een topcombinatie. Prijs kwaliteit was dit ook goed. Wij raden dit zeker aan!

Datum van bezoek: februari 2020

24 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vaak voorbij gelopen. Jammer, want dit restaurant hadden we vaker moeten bezoeken. Spareribs heerlijk mals, steak was ook lekker. Aanrader is de mixed ribs. Diverse smaken: Smokey, Hot Mexican, Jack D, Honey en Garlic. Kwaliteit prijs verhouding top.

Datum van bezoek: december 2019
13 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Typische titel voor beoordeling restaurant maar helaas.....
We kozen als voorgerecht een aantal voorgerechtjes bij elkaar. Carpaccio op bedje van sla, avocado, garnalen. Carpaccio zag er niet best uit, smaakte eigenlijk nergens naar. In de sla dus zand. Avocado was keihard. Ook geen smaak. Garnalen waren ook geen giller. Bij bediening gemeld dat avocado hard was (O, bij andere tafel juist heel zacht ) en zand in de sla. Bij hoofdgerecht, steak 1x en surf en turf 1x, wederom in bijgerecht sla zand. Garnalen zelfde smaak als voorgerecht, jammer genoeg. Steaks werden (ongevraagd) rood geserveerd. Voor ons prima, maar lijkt mij niet voor iedereen. Wederom gemeld over zand, steak was een voldoende. Bediening begreep het niet. Sla kwam zo van leverancier. Toch maar eens melden dan. Bij vraag om glas rode wijn kregen we die ook maar weer zonder te vragen wat voor rode wijn. Kortom eten was niet spectaculair, bediening vriendelijk maar begreep het niet echt. Jammer. Leuke lokatie en misschien waren we op de verkeerde avond.

Datum van bezoek: oktober 2019
8 september 2019 beoordeeld

Echt lekkere ribbetjes geproeft.
Hadden gekozen voor de mix rib met 5
verschillende smaken en was echt top !
Bediening was attent en vriendelijk de
wachttijden waren perfect.
Zeker een aanrader voor de ribbetjesliefhebber.

Datum van bezoek: september 2019
29 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met vrienden was het vanavond super genieten van al het lekkers wat Ribsfactory te bieden heeft. Puntje van aandacht is het garen medium/medium-rear

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Ribsfactory Delft bekeken, bekeken ook

Delft, Zuid-Holland

In Ribsfactory Delft geweest? Deel je ervaringen!