“Avondeten Delft”
Beoordeling van Ribsfactory Delft

Ribsfactory Delft
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 128 van 299 Restaurants in Delft
Beschrijving: Onze specialiteiten zijn spareribs, burgers en steaks. Alles is huisgemaakt met pure en eerlijke ingrediënten. We bereiden alles op onze grills met een temperatuur oplopend tot wel 400 graden. Hierdoor blijven alle sappen en smaken behouden.
1 week geleden beoordeeld

Echt lekkere ribbetjes geproeft.
Hadden gekozen voor de mix rib met 5
verschillende smaken en was echt top !
Bediening was attent en vriendelijk de
wachttijden waren perfect.
Zeker een aanrader voor de ribbetjesliefhebber.

Datum van bezoek: september 2019

29 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met vrienden was het vanavond super genieten van al het lekkers wat Ribsfactory te bieden heeft. Puntje van aandacht is het garen medium/medium-rear

Datum van bezoek: juni 2019
25 juni 2019 beoordeeld

wij hebben ons laten verleiden tot een mexicaanse rib en het moet gezegd die was zeer lekker! De bediening was vriendelijk en niettegenstaande het druk was relatief snel

Datum van bezoek: juni 2019
20 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een zomerse avond plaatsgenomen op het terras met vrienden. Spontane bediening die ook in was voor een geintje. De Mixed Ribs voor 2 personen besteld samen met een kameraad a €18,50 p.p.
Werd geserveerd op een plankje. Bestond uit 5 stukjes rib met verschillende smaken. Dacht nog:"waar blijft het andere plankje, want dit eet ik alleen wel op". Maar dit was 't! Dit was wel héél karig...

Datum van bezoek: april 2019
27 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een hele gezellige avond gehad en het eten was echt top! Karmeliet bier uit fles met een mixed ribs waar het vlees letterlijk van het bot valt! Komen zeker snel weer terug!

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Ribsfactory Delft bekeken, bekeken ook

Delft, Zuid-Holland

In Ribsfactory Delft geweest? Deel je ervaringen!