“Lekker gegeten!”

Bestel online
Geclassificeerd als nr. 7 van 15 Restaurants in Boskoop
Keukens: Grieks
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk genoten van erg goed smakende gerechten.Alles was van goede kwaliteit en erg mooi gepresenteerd.De bediening was wat formeel,is niet nodig en komt de sfeer niet ten goede.Als de bediening vriendelijk is en minder formeel, is dit restaurant een prima plek om te genieten van de griekse keuken.

Datum van bezoek: september 2019

4 september 2019 beoordeeld

Wat hebben wij heerlijk gegeten vanavond! Heel vriendelijk personeel en goede service! Hier komen we zeker terug!!

Datum van bezoek: september 2019
25 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier met 3 personen gegeten. Wij hadden een rustige tafel voor het raam. Dit was volgens verzoek. Lekker gegeten. Gerechten voor een redelijke prijs. Bediening prettig. Ruimte enigzins gedateerd. Parkeerruimte voldoende. Minpunt: eten wordt geserveerd op een houten plank. Vind ik persoonlijk minder hygienisch.

21 augustus 2019 beoordeeld

We eten graag grieks, en gaan hiervoor graag naar Olympia in Boskoop. Ten opzichte van andere griekse restaurants is er een wat kleinere kaart, maar hiervan valt genoeg lekkers te kiezen. Daarnaast kan je er ook altijd kiezen voor de grieke tafel en laat je je verrassen door de chef. Het eten is altijd vers en uitermate smaakvol.

De bediening is vriendelijk en denkt graag mee. Als er tijd voor is, komen ze ook graag een praatje maken aan tafel.

Het is leuk om te zien dat er continu gewerkt wordt aan het verbeteren van het restaurant, regelmatig worden er kleine verbouwingen of aanpassingen gedaan! Een heerlijke plek voor een griekse maaltijd en een gezellige avond

9 augustus 2019 beoordeeld

2 dagen geleden hier gegeten maar vond het niet erg goed.
Mijn vrouw had vegetarische moussaka en daar was ze niet tevreden over. Hebben we gezegd tegen de bediening ook. ze kreeg een klein stukje ( 10 bij 10 cm ) smakeloze melige hap met kaas erop. Dat mag echt geen 18 euro kosten. Een euro of 11 zou beter zijn geweest en het mag echt wel wat griekser smaken. Kun je er wel een grote bak friet bijgeven maar daar kun je het echt niet mee oplossen.. Ik had bifteki en die smaakte wel goed maar ik vond het ook wat karig voor de prijs. Wat ook vreemd is dat je twee keer meer keus hebt in de voorgerechten dan de hoofdgerechten. Ook vond ik dat we langer als normaal op ons eten moesten wachten. Al met al reden genoeg om niet meer terug te komen.

Reizigers die Grieks spec. restaurant Olympia bekeken, bekeken ook

Boskoop, Zuid-Holland

Alphen aan den Rijn, Zuid-Holland

In Grieks spec. restaurant Olympia geweest? Deel je ervaringen!