“Uit eten met diner cadeaukaart”
Beoordeling van Wapen van Alblasserdam

Wapen van Alblasserdam
Geclassificeerd als nr. 3 van 14 Restaurants in Alblasserdam
Keukens: Belgisch, Frans, Nederlands
29 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Toen we aankwamen rond 17.00 uur was het nog vrij rustig, daarna werdt het langzaam drukker ! Lekker gegeten daar en het personeel was zeer vriendelijk!

Datum van bezoek: september 2020

9 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was alweer jaren geleden dat we hier hadden gedineerd. Wellicht heeft men verbeteringen doorgevoerd. Het zou kunnen.

Maar helaas.

Het is nog altijd hetzelfde als alle decennia hiervoor.

Ik kan niet voor mijn tafelgenoten spreken, uiteraard.
Ik bestelde een schnitzel. Een schnitzel uit 1975. Daar smaakte hij naar, dus de bediening mocht deze weer ophalen. Het extra kommetje boontjes was lekker. Het voorgerecht, de carpaccio, was doordrenkt met honing om het lekker zoet te maken.
Het nagerecht was vers fruit met 2 bollen ijs. Zonder slagroom.

Dat dit nog mogelijk is anno 2020. Het kan. In Alblasserdam.

Datum van bezoek: september 2020
11 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een gezellig en gastvrij hotel / restaurant. Medewerkers doen er alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Twee dagen heerlijk gedineerd en de toetjes zijn een aanrader. Deze accommodatie is een prima uitvalsbasis voor de prachtige molens van Kinderdijk.

Datum van bezoek: augustus 2020
22 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijkheid ten top.
Heerlijk terras met uitzicht op de jachthaven.
De serveerster uit Brazilië had ook nog eens tijd voor een praatje.

Datum van bezoek: juli 2020
20 juli 2020 beoordeeld

Heb weer prima gegeten in dit gezellige restaurant. De bediening was vriendelijk maar werkte ontzettend ongestructureerd. Diverse obers aan tafel gehad, maar wie was nu waar van?
Ook het 1,5 m beleid was niet meer dan een bord bij de voordeur en de 2 persoonstafels. Jammer geeft toch risico's voor zowel klant als het restaurant.

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Wapen van Alblasserdam bekeken, bekeken ook

Alblasserdam, Zuid-Holland

Alblasserdam, Zuid-Holland

In Wapen van Alblasserdam geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.