“met vrienden hier gegeten”
Beoordeling van Wapen van Alblasserdam

Wapen van Alblasserdam
Geclassificeerd als nr. 3 van 10 Restaurants in Alblasserdam
Keukens: Belgisch, Frans, Nederlands
1 juni 2018 beoordeeld

Het eten was prima zoals verwacht. Echter heel lang moeten wachten ook op de drankjes. Heer des huizes stond in de zaak zijn gulp dicht te knopen na toiletbezoek.

Was dus deze keer een teleurstellend bezoek. Ben ik niet gewend daar.

16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen hier regelmatig en het eten is altijd goed! Verder wordt je vriendelijk geholpen en ze hebben een goed terras waar je in de zomer lekker op kunt eten.

7 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel keuze uit diverse gerechten. Ook lekkere authentieke Hollandse gerechten op de kaart. Sfeer binnen is heel prettig en ontspannen. Wij komen er graag.

6 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant, schappelijke prijzen. B.v. een satehmenu 12,95. Een Grimbergen dubbel van de tap 2,75. Bediening is vriendelijk en voelt goed aan wat je nodig hebt.

5 maart 2018 beoordeeld

Het is goed en eerlijk eten. Je ziet wat je krijgt, je krijgt wat je ziet. Verwacht geen hoogdravend restaurant, maar goed toeven in een leuke ambiance.

Reizigers die Wapen van Alblasserdam bekeken, bekeken ook

Hendrik-Ido-Ambacht, Zuid-Holland

In Wapen van Alblasserdam geweest? Deel je ervaringen!