“Mooi restaurant, redelijk eten”
Beoordeling van Le Barrage

Le Barrage
Geclassificeerd als nr. 2 van 12 Restaurants in Alblasserdam
14 april 2019 beoordeeld

Bij binnenkomst allervriendelijkst ontvangen en naar onze tafel gebracht.
De eerste drankjes kwamen vlot, evenals de menukaarten.
Bestellingen werden ook snel genoteerd en onze voorgerechten kwamen na enige tijd.
Mijn voorgerecht was een huis-gerookte zalm met verse truffel. Alhoewel het gerecht lekker was, was er van truffel niet echt sprake.
De bisque was ook redelijk zout en ietwat bitter en jammer dat er om een lepel gevraagd moest worden.
We wilden graag ook brood bij ons voorgerecht, maar dat kwam pas toen de borden weer werden weggehaald.
De hoofdgerechten kwamen redelijk vlot, samen met de frietjes.
Alles zag er mooi uit en smaakte prima. Bij de "smaakmakers" zoals ze op de kaart stonden, werden speciale frietjes vermeld. Jammer genoeg waren de bijgeleverde frietjes niet echt lekker.
Tenslotte de nagerechten besteld.
Bleek dat het "le barrage guilty pleasure" niet gemaakt kon worden, jammer.
Daarna duurde het lang voordat de toetjes kwamen.
Deze waren allemaal redelijk.
Bij de koffie waren twee mensen helaas vergeten.
De bediening was heel vriendelijk.
Conclusie: Redelijk eten voor een redelijke prijs, maar ik had beter verwacht.

Datum van bezoek: april 2019
ChaimUveroBezemer, General Manager van Le Barrage, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 april 2019

Beste ArthurSchouten,

Dank u wel voor uw eerlijke feedback. Fijn om te lezen dat we goed zijn gestart, alleen erg jammer dat we bij details onnodig steken hebben laten vallen. Bij het zalm voorgerecht wordt de truffel geschaafd, zodat er schaafsel over het gerecht komt te liggen. Dit is ook omdat anders de truffel het gerecht domineert. Visueel snap ik dat het minder zichtbaar is. Een lepel indekken is helaas een klassieke bedieningsfout, net als dat brood als eerste moet komen als u dat vooraf heeft besteld. Mijn excuses. Qua frietjes doelt u op de truffelfrites. Bij de hoofdgerechten serveren we normale frites, mits door de gast anders aangegeven. Dat een dessert uitverkocht raakt op de avond zelf kan gebeuren, alleen hadden we dat meteen bij het geven van de dessertkaart moeten melden. Wederom een extra punt van aandacht. Ik hoop dat u ons in de toekomst toch het voordeel van de twijfel geeft, want deze punten zijn eenvoudig te verbeteren. Nogmaals dank voor het aanreiken daarvan.

14 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie zaak. Begon goed, alleen was ons eten compleet vergeten. Kan gebeuren, maar na een uur moet dat toch opvallen. Beetje vreemd als het rustig is. Helaas

Datum van bezoek: april 2019

Beste 239sanderb,

Wat een slordige fout en mijn excuses voor de situatie die is ontstaan. Ik verlang inderdaad van mijn bediening team om oplettend te zijn voor onze gasten, en van het management team om de extra check goed uit te voeren. Als dit was opgevolgd, was dit nooit gebeurd. Een aandachtspunt voor mij om mee te nemen. Mocht u in de toekomst ons een nieuwe kans geven, kunt u ook direct via mij reserveren op chaim@lebarrage.nl. Dan zorg ik er persoonlijk voor dat u de aandacht, service en compensatie krijgt die u verdient!

31 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier gegeten met vrienden, vonden het een prachtig, sfeervol restaurant. Bediening vlot en vriendelijk.
Vier gangen arrangement met apperatief, het was heerlijk!
Bijpassend (bop) wijnarrangement was perfect, alleen het apperatiefje vonden wij minder.
Al met al een aanrader.

Datum van bezoek: maart 2019
ChaimUveroBezemer, General Manager van Le Barrage, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 mei 2019

Beste Wilma64,

Heel erg bedankt voor de enthousiaste reactie op uw bezoek bij Le Barrage. We streven naar een complete gezellige avond voor onze gasten en ik ben blij dat dat in uw geval zeker is gelukt. We zien u graag een volgende keer terug met uw vrienden.

27 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een prachtig plekje. Gevonden via TripAdvisor. Indrukwekkende inrichting en mooie locatie in Alblasserdam met voldoende parkeergelegenheid in de buurt.
Het eten was heerlijk. Begonnen met een aantal Smaakmakers, kleine hapjes. Voorgerechten smaakvol. Als hoofdgerecht de gerookte Shortrib, ongekend. Heel subtiel gerookt met appelhout op de Big Green Egg. Smelt op je tong.
Vriendelijke en persoonlijke bediening. Kortom, zeer geslaagd bezoek.

Datum van bezoek: maart 2019
ChaimUveroBezemer, General Manager van Le Barrage, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 april 2019

Beste MichielK816,

Geweldig om als manager uw reactie te lezen en een bevestiging te krijgen dat we het onze gasten goed naar de zin maken. Dit maakt mij trots. Ik kijk er naar uit om u in de toekomst terug te mogen verwelkomen!

19 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch ingerichte zaak op een van de mooiste plekken in Alblasserdam. Top terras aan het water waar je ook gemakkelijk aan kan leggen met je sloep of boot!! Echt een aanrader om je te laten verrassen door chef-kok Marcel Hayes!!

Datum van bezoek: februari 2019
ChaimUveroBezemer, General Manager van Le Barrage, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 maart 2019

Beste Marcel B,

Heel erg bedankt voor de mooie woorden over zowel Le Barrage als voor Marcel Hayes persoonlijk! We hopen dat het weer het snel weer toelaat om ons terras weer in te zetten en u terug te mogen verwelkomen!

Reizigers die Le Barrage bekeken, bekeken ook

Dordrecht, Zuid-Holland
Ridderkerk, Zuid-Holland

In Le Barrage geweest? Deel je ervaringen!