“Vergeten”
Beoordeling van Le Barrage

Le Barrage
Geclassificeerd als nr. 2 van 12 Restaurants in Alblasserdam
14 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie zaak. Begon goed, alleen was ons eten compleet vergeten. Kan gebeuren, maar na een uur moet dat toch opvallen. Beetje vreemd als het rustig is. Helaas

Datum van bezoek: april 2019
ChaimUveroBezemer, General Manager van Le Barrage, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 april 2019

Beste 239sanderb,

Wat een slordige fout en mijn excuses voor de situatie die is ontstaan. Ik verlang inderdaad van mijn bediening team om oplettend te zijn voor onze gasten, en van het management team om de extra check goed uit te voeren. Als dit was opgevolgd, was dit nooit gebeurd. Een aandachtspunt voor mij om mee te nemen. Mocht u in de toekomst ons een nieuwe kans geven, kunt u ook direct via mij reserveren op chaim@lebarrage.nl. Dan zorg ik er persoonlijk voor dat u de aandacht, service en compensatie krijgt die u verdient!

31 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier gegeten met vrienden, vonden het een prachtig, sfeervol restaurant. Bediening vlot en vriendelijk.
Vier gangen arrangement met apperatief, het was heerlijk!
Bijpassend (bop) wijnarrangement was perfect, alleen het apperatiefje vonden wij minder.
Al met al een aanrader.

Datum van bezoek: maart 2019
ChaimUveroBezemer, General Manager van Le Barrage, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 mei 2019

Beste Wilma64,

Heel erg bedankt voor de enthousiaste reactie op uw bezoek bij Le Barrage. We streven naar een complete gezellige avond voor onze gasten en ik ben blij dat dat in uw geval zeker is gelukt. We zien u graag een volgende keer terug met uw vrienden.

27 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een prachtig plekje. Gevonden via TripAdvisor. Indrukwekkende inrichting en mooie locatie in Alblasserdam met voldoende parkeergelegenheid in de buurt.
Het eten was heerlijk. Begonnen met een aantal Smaakmakers, kleine hapjes. Voorgerechten smaakvol. Als hoofdgerecht de gerookte Shortrib, ongekend. Heel subtiel gerookt met appelhout op de Big Green Egg. Smelt op je tong.
Vriendelijke en persoonlijke bediening. Kortom, zeer geslaagd bezoek.

Datum van bezoek: maart 2019
ChaimUveroBezemer, General Manager van Le Barrage, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 april 2019

Beste MichielK816,

Geweldig om als manager uw reactie te lezen en een bevestiging te krijgen dat we het onze gasten goed naar de zin maken. Dit maakt mij trots. Ik kijk er naar uit om u in de toekomst terug te mogen verwelkomen!

19 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch ingerichte zaak op een van de mooiste plekken in Alblasserdam. Top terras aan het water waar je ook gemakkelijk aan kan leggen met je sloep of boot!! Echt een aanrader om je te laten verrassen door chef-kok Marcel Hayes!!

Datum van bezoek: februari 2019
ChaimUveroBezemer, General Manager van Le Barrage, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 maart 2019

Beste Marcel B,

Heel erg bedankt voor de mooie woorden over zowel Le Barrage als voor Marcel Hayes persoonlijk! We hopen dat het weer het snel weer toelaat om ons terras weer in te zetten en u terug te mogen verwelkomen!

28 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden op een zaterdag in februari met 12 personen gereserveerd. Een uur na de reserveringstijd konden we naar onze tafel. Hier hebben we nog een uur op ons hoofdgerecht moeten wachten. Drinken verkopen ze als de beste maar iets uitleggen over het gerecht is teveel gevraagd. Rommelig qua bediening, we hadden wel 4/5 wisselende gezichten in plaats van 1/2 vaste.

Datum van bezoek: februari 2019
ChaimUveroBezemer, General Manager van Le Barrage, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 maart 2019

Beste DL2019C,

Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden was met uw ervaring bij Le Barrage. Eerlijkheidshalve twijfel ik aan de waarheid van uw commentaar. Niet omdat ik te trots of arrogant ben dat we alles goed zouden doen, er is immers altijd ruimte voor verbetering, maar omdat er op geen enkele zaterdag in februari 2019 een tafel van 12 gasten gereserveerd is geweest. Er was ook geen dubbele tafelboeking voor een groot gezelschap in februari, dus de reden om op een tafel te wachten was er ook niet. Er was wél een tafel van 11 gasten en bij deze tafel stond de opmerking dat er door de boeker bewust is gekozen om á la carte te eten, wetende dat dit met een groter gezelschap dan 10 personen op een zaterdag avond (drukste avond van de week) langer kan duren dan normaal. We adviseren daarom altijd een menu, maar de gast mag nog steeds kiezen. Mocht dit uw tafel zijn geweest: de boeker wist dus van de mogelijke vertraging, dus wellicht kunt u dit nog checken. Er van uitgaande dat uw ervaring echt is gebeurd, kan ik u verder vertellen dat er 1 vaste bediening op uw tafel loopt en dat het eten wordt gebracht door 3 á 4 andere collega's die puur en alleen eten serveren. Een tafel van 12 is immers lastig te lopen voor 1 persoon zonder dat het eten koud wordt. Vandaar de meerdere gezichten. Ze moeten wel alles aan tafel uitleggen, dus het spijt mij als dit niet gedaan is of als dit slechts aan 1 kant van de tafel is gedaan. In het vervolg zou het mij helpen om een specifieke datum te noemen om beklag over te doen, zodat ik gericht deze knelpunten aan kan pakken om in de toekomst te voorkomen voor andere gasten. Daar is immers dit platform ook voor bedoeld, is mijn veronderstelling.

Reizigers die Le Barrage bekeken, bekeken ook

Dordrecht, Zuid-Holland
Ridderkerk, Zuid-Holland

In Le Barrage geweest? Deel je ervaringen!