“Aanrader”
Beoordeling van Le Barrage

Le Barrage
Geclassificeerd als nr. 2 van 12 Restaurants in Alblasserdam
19 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch ingerichte zaak op een van de mooiste plekken in Alblasserdam. Top terras aan het water waar je ook gemakkelijk aan kan leggen met je sloep of boot!! Echt een aanrader om je te laten verrassen door chef-kok Marcel Hayes!!

Datum van bezoek: februari 2019
ChaimUveroBezemer, General Manager van Le Barrage, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 maart 2019

Beste Marcel B,

Heel erg bedankt voor de mooie woorden over zowel Le Barrage als voor Marcel Hayes persoonlijk! We hopen dat het weer het snel weer toelaat om ons terras weer in te zetten en u terug te mogen verwelkomen!

28 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden op een zaterdag in februari met 12 personen gereserveerd. Een uur na de reserveringstijd konden we naar onze tafel. Hier hebben we nog een uur op ons hoofdgerecht moeten wachten. Drinken verkopen ze als de beste maar iets uitleggen over het gerecht is teveel gevraagd. Rommelig qua bediening, we hadden wel 4/5 wisselende gezichten in plaats van 1/2 vaste.

Datum van bezoek: februari 2019
ChaimUveroBezemer, General Manager van Le Barrage, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 maart 2019

Beste DL2019C,

Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden was met uw ervaring bij Le Barrage. Eerlijkheidshalve twijfel ik aan de waarheid van uw commentaar. Niet omdat ik te trots of arrogant ben dat we alles goed zouden doen, er is immers altijd ruimte voor verbetering, maar omdat er op geen enkele zaterdag in februari 2019 een tafel van 12 gasten gereserveerd is geweest. Er was ook geen dubbele tafelboeking voor een groot gezelschap in februari, dus de reden om op een tafel te wachten was er ook niet. Er was wél een tafel van 11 gasten en bij deze tafel stond de opmerking dat er door de boeker bewust is gekozen om á la carte te eten, wetende dat dit met een groter gezelschap dan 10 personen op een zaterdag avond (drukste avond van de week) langer kan duren dan normaal. We adviseren daarom altijd een menu, maar de gast mag nog steeds kiezen. Mocht dit uw tafel zijn geweest: de boeker wist dus van de mogelijke vertraging, dus wellicht kunt u dit nog checken. Er van uitgaande dat uw ervaring echt is gebeurd, kan ik u verder vertellen dat er 1 vaste bediening op uw tafel loopt en dat het eten wordt gebracht door 3 á 4 andere collega's die puur en alleen eten serveren. Een tafel van 12 is immers lastig te lopen voor 1 persoon zonder dat het eten koud wordt. Vandaar de meerdere gezichten. Ze moeten wel alles aan tafel uitleggen, dus het spijt mij als dit niet gedaan is of als dit slechts aan 1 kant van de tafel is gedaan. In het vervolg zou het mij helpen om een specifieke datum te noemen om beklag over te doen, zodat ik gericht deze knelpunten aan kan pakken om in de toekomst te voorkomen voor andere gasten. Daar is immers dit platform ook voor bedoeld, is mijn veronderstelling.

27 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig ingerichte zaak. Mooi terras aan het water, dat al op 27 februari 2019 open is. Ik had een heerlijke Ceasar Salad Alblas met, zoals het hoort, ansjovis.
De bediening is uiterst plezierig.
Alleen wat doen aan de drempel naar het terras toe. Daar kan je gemakkelijk je nek over breken.

Beste pieth474,

Dank u wel voor de lof over ons restaurant, bediening, terras en lunch gerechten. Wat hadden we geluk met de eerste goede zonnestralen in februari. Normaal attendeert het personeel onze gasten op de afstap, excuses dat dat bij u niet gedaan is. Graag zien we u snel terug!

22 februari 2019 beoordeeld

Mooi restaurant (industrieele vormgeving) in voormalig postkantoor.
Eten uitstekend en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Wat minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Datum van bezoek: februari 2019
ChaimUveroBezemer, General Manager van Le Barrage, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 maart 2019

Beste Tinus1001,

Dank u wel voor uw complimenten over het restaurant, de service en het eten. Voor mensen die slecht ter been zijn hebben we een lift in het pand en ook aflopende op- en afritten zonder trap treden. Wellicht is dat u ontgaan of hebben we u daar niet op gewezen. Graag tot de volgende keer!

17 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Le Barrage is gevestigd in een historisch pand op de dam in Alblasserdam. Het pand, voorheen een bank, is prachtig verbouwd waarbij het authentieke karakter uitstekend bewaard is gebleven.

Het restaurant is groot, verspreid over 2 verdiepingen. Maar zo voelt het niet. Goed gedaan.

Personeel snapt waar het om gaat. Je hebt van entree tot dat je weggaat het gevoel dat het om jou gaat. Klant centraal. Dat merk je aan alles. Overigens doen ze dat op een vlotte en vrolijke manier.

De kaart is uitstekend. Vlees, vis, pasta en vega. Je zult er zeker iets van je gading vinden. Wij hebben er met Valentijn gegeten en gekozen voor het Valentijn menu. Was top.
Advies, ga je met kinderen, check vooraf even de kaart.

Prijs kwaliteit: prijs is stevig. Maar gezien de hoge kwaliteit en top service redelijk in balans.

Kortom, wij gaan terug. Al was het maar om van het prachtige terras te genieten. Want dat hebben ze ook.

Datum van bezoek: februari 2019
ChaimUveroBezemer, General Manager van Le Barrage, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2019

Beste 670willema,

Heel erg bedankt voor deze mooie woorden en wat fijn dat u zo genoten heeft van ons en van elkaar met Valentijnsdag. Ik ben enorm trots dat u dat zegt: dat de gast centraal staat en dat dat zo ervaren wordt. Dit is precies waar we met het personeel op willen focussen. U bent van harte welkom op het terras, waarvoor het seizoen gek genoeg al bijna lijkt te beginnen in februari. En anders graag gezellig binnen in ons restaurant.

Reizigers die Le Barrage bekeken, bekeken ook

Dordrecht, Zuid-Holland
Ridderkerk, Zuid-Holland

In Le Barrage geweest? Deel je ervaringen!