Boulevard van Vlissingen is niet aan Oosterschelde doch Westerschelde
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Uncle Beach

Eén van de van de 3 plaatsen waar de "Slag om de Schelde" plaatsvond, de andere 2 zijn Westkapelle ... meer lezen

Beoordeeld op 18 juni 2023
pvv8
Moorsel, België
warm aanbevolen

mooi en verzorgd, gezellig wandelen; dit is echt een aanrader en als de mogelijkheid er is: ga eens ... meer lezen

Beoordeeld op 11 november 2022
noelvdv
Gent, België
Lees alle 431 beoordelingen

Beoordeeld op 24 februari 2017 via mobiele applicatie

Een geweldige plek om te joggen. We zullen zeker terug keren in de zomer.
Overdag is het zeer imposant om de grote schepen voorbij zien te varen.
Genoeg knusse leuke bars waar je onder het genot van een vuurtje iets lekkers kunt drinken.

Beoordeeld op 18 februari 2017 via mobiele applicatie

Hele gezellige, sfeervolle boulevard met veel leuke winkeltjes en restaurantjes. Ook de haven is leuk. Ik hou heel erg van de zee dus vond het hartstikke leuk en rustgevend om langs de boulevard te lopen.

Beoordeeld op 16 februari 2017

als je in Vlissingen bent hoort een rondje Boulevard "rondje Boele" er natuurlijk bij, schepen varen vlak voor je neus voorbij en geniet bij helder weer van het uitzicht en van de frisse zeelucht!

Beoordeeld op 15 februari 2017 via mobiele applicatie

Lekker op het badstrand gelegen en zandkastelen gebouwd samen met de kinderen. Ook lekker ijsje gegeten.

Datum van activiteit: juli 2016
Beoordeeld op 9 februari 2017 via mobiele applicatie

Vergelijk ik de boulevard in Vlissingen met die van andere Nederlandse kustplaatsen, dan vond ik deze in positieve zin onderscheidend, want:
○Indrukwekkende hoogbouw..;
○...afgewisseld met fraaie oudbouw;
○Smal strand...
○..waar veel scheepsverkeer dicht langs vaart: mooi om te bekijken en fotograferen!
○De overgang in het fraaie historische centrum van de stad.