Beoordeeld op 27 oktober 2019 via mobiele applicatie

Prettige ontvangst. Schoonmaak kan beter. Glasgordijnen kapot. Vervangen of verwijderen. Leuke kamer met keuken, koelkast, magnetron en kookplaat. Tegenover kerk waarvan de klokken dag en nacht luiden. Goed ontbijt met voldoende keus. Geen restaurant of bar. Wel lift en wifi.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 4 september 2019

Wij zouden maar één nacht verblijven in Vlissingen, waardoor we naar een betaalbaar hotel hebben gezocht. De leuze: "Je krijgt waar je voor betaalt" is wel van toepassing.
Het hotel kent een zeer goede locatie in Vlissingen en de uitbater is een uiterst vriendelijke man. Wij hadden geen airco op de kamer, maar als je dit specifiek vermeldt, wordt hier zeker rekening mee gehouden.
Wij hadden in de recensies reeds vernomen dat de bedden kraakten, en moeten dit jammer genoeg bevestigen.
Het ontbijt is eveneens zeer basic, maar voldoende om de dag te starten.
Ik kan het hotel wel aanraden als je enkel op zoek bent naar een "snelle" overnachting.

Kamertip: Geef je wensen zeker door (duplexkamer, airco ...), de uitbater houdt hier rekening mee.
Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 29 augustus 2019 via mobiele applicatie

Zeer goed hotel , perfect gelegen in het hart van de stad.
We voelden ons erg welkom.
Eigenaresse heeft ons erg goed geholpen met de datum verzetten ivm ziekte.
Fijn dat je airco op de kamer hebt.
Ontbijt was ook dik in orde. Lekkere koffie !
Enigste min punt vond ik dat de bedden wat slap waren en doorzakten.
We komen zeker hier terug.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 1 augustus 2019 via mobiele applicatie

Personeel heel vriendelijk, ontbijt simpel maar wel lekker. Bedden kraakte wel enorm daarom slecht in slaap geraakt omdat ik niet durfde te bewegen. En dat er geen afscheiding was op het balkon met de kamer naast ons vond ik ook wel beetje vervelend.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 11 juli 2019

Goed gelegen hotel, propere kamer. Bedden vielen tegen: matras te zacht en slechte vering.
Onder het hotel is een café/bar met terras. Toen wij er logeerden zat terras stampvol met luide muziek. Wij sliepen gelukkig aan achterkant maar toch nog veel lawaai. Spijtig....

Datum van verblijf: juli 2019