TripAdvisor

Restaurant Amigo
Geclassificeerd als nr. 24 van 104 Restaurants in Vlissingen
Keukens: Mexicaans
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier wezen eten. We namen een voorgerecht, hoofdgerecht en koffie na. De gamba's (voorgerecht) heerlijk. Het gekruid gehakt ook goed.
Als hoofdgerecht mixed grill, krijg je een bbq op je tafel, leuke presentatie. Het vlees was mooi, goed van smaak. En dan 2 Italiaanse koffie na.
We zijn tevreden vertrokken.
Vriendelijke bediening.
Restaurant eenvoudig qua inrichting/aankleding maar het gaat om de smaak van het eten en dat was prima.

Datum van bezoek: september 2019

1 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten en aan een degelijke prijs heel vriendelijk personeel. Gezellig ingericht. Buffet zag er ook heel lekker en vers uit

Datum van bezoek: juli 2019
26 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening! Ik heb de chimichurri mixed grill gehad met verschillende soorten vlees. Mijn vrouw had de gegrilde garnalen die ook lekker waren.

Salade kan je zelf nemen vanuit saladebar (heel divers).

Datum van bezoek: juli 2019
4 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima lichte indeling op echt zuid Amerikaans. Goede kwaliteit geserveerd door een enthousiast team.

Datum van bezoek: mei 2019
21 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met ons vieren gegeten, en het was heerlijk!

Wij hadden de 300 gram Argentijnse steak en mijn man had de mix-gril, aangezien hij geen varkensvlees eet, is dit netjes vervangen door kip, welke ook heerlijk gegrild was.
Onze salade mochten we zelf pakken van de saladebar, alles lekker vers!
De bediening was vriendelijk
Top!
We komen zeker weer!

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Restaurant Amigo bekeken, bekeken ook

In Restaurant Amigo geweest? Deel je ervaringen!