“Voortreffelijk !!”
Beoordeling van Jong

Jong
Reserveren met
Jong is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 3 van 88 Restaurants in Vlissingen
Keukens: Frans, Internationaal
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na recensies en aanraden van vrienden zijn we hier gaan eten.
Zowel voor-, hoofd- en nagerechten waren voortreffelijk. De bediening vriendelijk en zorgzaam.
Ook het water ( niet op rekening) wS voortreffelijk. Bij het damestoilet lag zelfs de middelen voor de maandelijkse zorg.
Ook de inrichting is sfeervol en modern.

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is echt heerlijk. Goeie porties, mooi aangekleed en gewoon heerlijk!
Bediening is erg vriendelijk.

Enige reden om geen extra bolletje te geven is dat we een uur hebben moeten wachten op het eten. In ons geval geen probleem want was heerlijk weer om buiten te zitten!

1  Bedank L. E
26 maart 2018 beoordeeld

We zijn er nu al een paar keer geweest en het er altijd gezellig, leuk stel die het runnen en je altijd persoonlijk benaderen en zo ongedwongen de lekkerste drankjes voor je maken.
Het eten is gebaseerd op de klassieke franse keuken en robuust maar erg smakelijk.
Gambas in look, gegratineerde slakjes (waar kan je die nog krijgen?!) prima biefstuk en regelmatig iets buitenom de kaart, die niet heel groot is en ook niet vaak veranderd maar dat is de keuze die ze maken.

17 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was een zeer aangename ervaring met super vriendelijk personeel en heeeeeerlijk eten! We zullen hier zeker opnieuw komen als we in Vlissingen zijn!

6 februari 2018 beoordeeld

Dit is ons favoriete plekje in Vlissingen om te dineren. De menukaart is divers en de gerechten zijn van hoge kwaliteit. De bediening is vriendelijk en de sfeer is knus. Mijn favoriet: Gamba’s gebakken in Harissa.

Reizigers die Jong bekeken, bekeken ook

In Jong geweest? Deel je ervaringen!