Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 74
Agoda.comUS$ 74
Vio.comUS$ 74
eDreamsUS$ 74
StayForLong
ZenHotels.com
Beoordeeld op 27 januari 2021

We hadden via social deal een nachtje weg geboekt in maart 2020. Door coronamaatregelen moesten we buiten onze wil herboeken en nogmaals herboeken rechtstreeks met het hotel. Na verschillende keren met hen in contact geweest te zijn, hebben we uiteindelijk geannuleerd vooraleer onze voucher verviel zodat we toch nog iets van ons geld zouden kunnen recuperen. Op hun reservering staat namelijk dat het hotel de Uniforme Voorwaarden Horeca hanteert(=wanneer je annuleert voor een bepaalde datum, krijg je nog een bepaald percentage van je bedrag terug). Vanaf we geannuleerd hebben, werden we van het kastje naar de muur gestuurd. Bij de vraag waar ons geld nu effectief naartoe was (bij City2Beach hotel of Social deal) kregen we bij geen van de twee een antwoord. Zij passen hun eigen voorwaarden niet toe. Dit hoort niet en is helemaal niet professioneel!

Datum van verblijf: december 2020
Beoordeeld op 22 juli 2020 via mobiele applicatie

Samen met een vriendin heb ik 2 nachtjes in dit hotel geslapen. Erg vriendelijk personeel en konden onze koffers alvast brengen bij aankomst en bij het uitchecken mochten wij ze ook even laten staan. Heerlijk ontbijt en een fijne, mooie en schone kamer! Kortom echt een aanrader. Daarnaast was het personeel ook belangstellend naar onze ervaringen van het hotel/vlissingen en de uitjes die wij hebben gemaakt. Enige minpuntje dat ik zou kunnen bedenken, is dat het een beetje gehorig is. Bijvoorbeeld als iemand op de gang loopt of de trap afloopt is dat goed te horen. Ook hoorde wij de gasten boven ons in de kamer lopen. Maar dat was alleen in de ochtend, verder echt een super ervaring gehad!

Ps. Misschien een aanrader om een klein koelkastje in de kamer te zetten, voor de koude drankjes. :)

Bedankt voor het verblijf!!

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 8 maart 2020 via mobiele applicatie

Via Social Deal een kamer geboekt in dit hotel; hele fijne ligging nabij een winkelcentrum en restaurantjes.
De kamers zijn niet heel groot maar wel schoon en voorzien van Rituals spullen. Badkamer is netjes alleen moet de deur dicht ivm gevaar dat het brandalarm afgaat door de stoom. En dat betekent dat alles maar dan ook alles zeiknat wordt in de badkamer. Dus tip: niet teveel spullen op de badkamer leggen.
Verder is er aan de straatkant best veel lawaai ‘s avonds. En we hadden best veel last van mensen die ‘s avonds terug kwamen in het hotel. Het is ontzettend gehorig...
Ontbijt was meer maar dan ook meer dan prima! Van verse broodjes, croissantjes, boterhammen, vlees-en kaasbeleg, veel zoet beleg, eitjes, spek etc.! Alleen jammer dat er standaard koffie en theekannen op tafel stonden terwijl de koffiezaak City2Beanz in open verbinding staat met het hotel dus je zou verwachten dat je er ook cappuccino etc kunt bestellen.
Maar prima verblijf gehad!

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 23 februari 2020

via social deal een heerlijke lunch gehad. soep met een tostie.WE HADDEN BEIDE EEN ANDERE SOEP EN OOK EEN ANDERE TOSTIE EN WAS GEWOON PRIMA .Echt vriendelijk personeel dat ook echt wilde helpen met andere zaken. Een aanrader dus

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 5 augustus 2018 via mobiele applicatie

Bij binnenkomst vriendelijk onthaal en uitleg. We kregen kamer 110 aan de straatkant. De kamer was erg warm .... geen airco. Bed prima, kamer, toilet en badkamer schoon. Badkamer super klein en je moet met de deur dicht douchen omdat je een boete kan krijgen van 150 euro als het alarm afgaat ivm stoom en alles loopt onder water. Hier moet echt wat aan gedaan worden. Voor de rest is het pand gehorig dus hoor je alles en uitslapen zit er niet in. Het ontbijt is wat karig maar was wel vers en de eieren waren warm. Bij vertrek vriendelijk geholpen. Hotel ligt qua locatie super.

Datum van verblijf: augustus 2018