F v D
Lommel, België

Aanrader

Beoordeling van Hotel Restaurant Piccard
4,0 van 5 bollen20 jan 2024 beoordeeld
Goede ligging, vlak bij de dijk. Lekker eten. Zeer vriendelijk personeel. Zwembad en sauna om lekker te ontspannen na dagje wandelen of fietsen. Kamer basic, maar netjes en proper. Sommige kamers hebben terras. Eigen parking, wel krap. Aanrader.
Datum van verblijf: december 2023
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Arion Exterieur
  • ZenHotels.com
0.9 km van Hotel Restaurant Piccard
Meer hotels in Vlissingen bekijken
Beoordeeld op 28 december 2023 via mobiele applicatie

Het 3-gangendiner was een heel groot succes.
Voorgerecht: geflambeerde zalm: perfect
Hoofdgerecht: chickenyenders: heerlijk
Dessert: ijs met coockiedough: waaw!

Een restaurant is een echte aanrader. En het is een spotprijs (33 euro per persoon voor 3 gangen)

De kamers zijn matig.

Kamertip: Reserveer ‘s middags al voor ‘s avonds.
Datum van verblijf: december 2023
Beoordeeld op 5 mei 2023

Net hotel, schoon en vriendelijk personeel. Ook vlak bij de zee en boulevard. Ook smaakte het eten goed. Verder geen bijzonderheden. Dat maakt het goed. Prijzen mogen wel iets naar beneden. Helaas echter daardoor alleen blanke kids

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 14 november 2022 via mobiele applicatie

Leuk hôtel, goede kamers, toch deze met balkon, de andere kamers lijken me een stuk kleiner. Lekker gegeten, wel geen grote porties, vriendelijk personeel. Hondjes zijn welkom, zowel in restaurant als op de kamers, waar zelf een plaid was voorzien

Datum van verblijf: november 2022
Beoordeeld op 14 november 2022

Fijn Hotel,
Vriendelijk personeel .
Lekker eten. Fijn om daar te zijn .
Lekker ontbijtbuffet, veel keuzes.
De prijzen zijn ook goed .
De eetzaal is mooi geworden.
Je ben binnen vijf minuten op het strand .

Datum van verblijf: november 2022
Beoordeeld op 2 november 2022

Echt prima prijs/kwaliteit-verhouding. Vooral de arrangementen (drie nachten, drie 3-gangendiners voor de prijs van twee) zijn superinteressant.
Personeel heel vriendelijk, lekker restaurant, lekker uitgebreid ontbijt. Inrichting restaurant recent vernieuwd, hééééél mooi. Zwembad klein maar fijn, sauna gratis (we dachten dat we moesten betalen voor de jeton, maar neen hoor!).
Kamers beetje uitgeleefd, maar nog prima!
Dicht bij de boulevard, dicht bij de bioscoop, dicht bij centrum.
Kortom, geen betere keuze mogelijk voor Vlissingen.
Maar ik mag dit niet te luid zeggen, want we keren er nog vaak terug en te goede reclame verkleint de kans op beschikbaarheid.

Datum van verblijf: oktober 2022