Beoordeeld op 19 september 2020

Wij werden allervriendelijkst ontvangen door de receptioniste.
Overig personeel ook allemaal erg vriendelijk.
Net maar eenvoudig hotel.
Niet heel modern maar wel sfeervol.
Gezellige bar aanwezig.
Lift aanwezig wat erg fijn is ivm bagage.
Wij hadden een fijne ruime kamer met een terras met stoeltjes aan de voorzijde van het Hotel.
Erg schoon.
Perfecte doucheruimte, erg netjes en schoon met antislipvloer.
Fijne bedden.
Alles in het Hotel is goed geregeld vwb de Coronamaatregelen.
Voldoende afstand overal en tóch gezellig.
Ontsmettingsmiddelen voldoende aanwezig en alles bij het ontbijt apart verpakt met evt. een eigen tang om bij het ontbijt te gebruiken vwb de hygiëne.
Erg ruim opgezet ontbijtbuffet.
Wij konden bij het inchecken aangeven wat wij graag voor broodjes wilden bij het ontbijt en die stonden de volgende ochtend netjes vers afgebakken voor ons klaar in ons eigen broodzakje.
Héérlijk ontbeten met verschillende soorten koffie en een lekker glas jus d' Orange.
Ruime eetgelegenheid met restaurant.
Zwembad aanwezig maar geen gebruik van gemaakt.
Ivm parkeren is er in de straat en omgeving gratis parkeergelegenheid.
Je loopt op korte afstand naar de Boulevard of het centrum.
Dat is goed te doen.
Op zich een prima hotel met prima prijs- kwaliteitverhouding.
En op korte loopafstand van het strand.
Voor ons zou het zéker voor herhaling vatbaar zijn:)

André & Natasja.

Beoordeeld op 12 september 2020 via mobiele applicatie

Een beetje gedateerd interieur, maar prima hotel voor een tevreden verblijf. Kamers zijn brandschoon, het personeel uiterst vriendelijk. Het eten in het restaurant is prima. Het indoor zwembad is schoon en aangenaam van temperatuur. Er is een parkeerterreintje achter het hotel, dat ‘s nachts afgesloten wordt. Eventueel kan tegen een kleine vergoeding een parkeerplek gereserveerd worden. Ligging van het hotel is goed, op loopafstand van het strand en boulevard. Kortom, een aanrader.

Beoordeeld op 12 september 2020

luxe kamer is ruim balkon valt tegen je kijkt tegen een muur en er staan oude stoelen
niet echt gezellig De kamer is wel schoon bed is oke badkamer is verouderd eerder 3 sterren dan 4 sterren waard
De eetzaal is erg donker ontbijt is goed
De ligging is perfect en voldoende parkeergelegenheid

Kamertip: luxe kamer voor wat luxe voorstelt
Beoordeeld op 9 september 2020 via mobiele applicatie

Hotel voldeed aan verwachting, een simpele overnachting in een schone kamer met een goed ontbijt.
We gingen bij vrienden op bezoek en hadden alleen behoefte aan een goede slaapplaats en een veilige parkeerplaats voor onze auto. Personeel was vriendelijk en hulpvaardig en voelden ons “Corona-veilig” door de genomen maatregelen

Beoordeeld op 31 augustus 2020

Pakweg 1 x per jaar gaan mijn broer en ik naar Zeeland en dan is Vlissingen een goede startplaats om zeelucht op te snuiven. Zodoende komen wij al enige jaren in hotel Piccard. Ook deze keer is het ons weer uitstekend bevallen. De eendags storm was een bonus. Spectaculair om te zien.

Gezien de Covid-19 toestand moet de horeca flinke aanpassingen doen en dat hebben ze in dit hotel goed aangepakt. Reeds bij binnenkomst een goede ontsmettingsmogelijkheid en bij het ontbijtbuffet is zelfs het beleg keurig apart verpakt. Brood voor het ontbijt bestel je van tevoren en zo pak je de volgende morgen een zak met het betreffende kamernummer. Voor de aparte "lekkernijen" is een eigen grijptang beschikbaar.

De kamers zijn schoon, bedden en sanitair zijn prima. Houd wel rekening met het feit dat de badkamer in de standaardkamer merkbaar kleiner is. Dit kan lange mensen (zoals ik) nog wel wat blauwe plekken opleveren, maar de hotel website geeft duidelijk aan dat er verschil in m2 oppervlakte is. De standaard airco is prettig.
We hadden een best deal augustus geboekt, waar het diner bij de prijs was inbegrepen. Vijf avonden hebben wij uitstekend gegeten en de kok bleek ook niet van een eersteklas Indische maaltijd te schrikken. De eetzaal is ruim genoeg om in de huidige tijd voldoende afstand tot de overige gasten te kunnen bewaren. Dat scheelt een hoop paniekerig gedoe.

De ligging van het hotel is prima, makkelijk met de auto bereikbaar en vlakbij de boulevard. Rond het hotel is voldoende parkeerruimte. Zeer vriendelijk personeel, ongeacht of het nou iemand van de "house-keeping", de bediening, of de chef zelf betreft. Er is ook een bar waar je 's avonds nog het glas uit een ruim assortiment kunt heffen. Overigens zijn er vanwege de 1,5mtr regel minder barkrukken dan normaal opgesteld.

Kamertip: Kamer aan de straatzijde is prettig (geen last van verkeerslawaai en toch wat beter uitzicht) en voor meer ruimte de comfortkamer nemen.
Datum van verblijf: augustus 2020