Beoordeeld op 1 oktober 2018 via mobiele applicatie

Gedateerd hotel. Geen lounge waar je gezellig op een bank met salontafel kon vertoeven. Personeel werd geschoffeerd waar we bij waren. Geen 4-sterren waard. Hoge prijs staat niet in verhouding. Plus-punten: vriendelijke restaurant-bediening, heerlijk brood en alles is echt goed schoon.

Ontvangst: correct maar niet hartelijk. Kamers: We hadden 2 kamers waarvan bij 1 de ramen niet open konden. Er ontbrak daardoor ook een vluchtroute. Alles was zeer schoon! Ontbijt: koffie hebben we laten staan, evenals het roerei uit een pakje. Wel heerlijk brood om zelf af te snijden met een broodmes (naast de kant en klare sneetjes brood). Restaurant-bediening erg vriendelijk.

Verbleef: oktober 2018, reisde met vrienden
Beoordeeld op 30 september 2018 via mobiele applicatie

Voordelen:
Locatie is geweldig
Ruime kamer met balkon is prima
Correct personeel
Keuze in eten is groot zowel ontbijt als diner

Nadelen:
Personeel wordt geschoffeerd door meerdere in het openbaar, erg heftig en buitengewoon onbeleefd zo behandel je mensen niet.
Gewone kamer heeft geen ramen die open kunnen
Ouderwets eten, kwaliteit niet erg hoog. De inrichting is erg gedateerd.
Scrambled eggs is instant poeder

Voor deze prijs mag je echt meer verwachten.

Verbleef: september 2018, reisde met vrienden
Beoordeeld op 3 september 2018

Al jaren een regelmatige gast in dit hotel. Gunstige ligging ten opzichte van boulevard en stadscentrum. Parkeren op eigen terrein of in de omliggende wijk altijd zonder problemen. Ruim voldoende ontbijtbuffet. In het hotel kan ook gedineerd worden. Kwaliteit prima. Personeel vriendelijk en ze denken mee.
De badkamer van de standaardkamers is aan de krappe kant. De ruimte in de kamer zelf is ruim voldoende, inclusief goed werkende airco.
Een comfortkamer is ruimer, dit wordt ook duidelijk op de website aangegeven.
Het hotel beschikt over een zwembad.
Sanitair en bedden waren prima. Voor zover ik weet zijn alle kamers voorzien van een airco.

Kamertip: Comfortkamers voor lange mensen de betere keuze. Die vleugel heeft ook een lift, een voordeel met betrekking tot de bagage.
  • Verbleef: augustus 2018, reisde alleen
Beoordeeld op 25 augustus 2018

Het hotel is goed, netjes en schoon. Dat is eigenlijk het meest belangrijk. Anderzijds voel je dat het een familiehotel is (geen keten) en dat er telkens een beetje opgeknapt en uitgebreid is. Het is hier en daar dan ook wat ouderwets. Maar dat hoeft helemaal niet erg te zijn. Volgens de internationale hotelsterren normen is het daadwerkelijk een vier sterren hotel, maar voelt niet zo. De medewerkers zijn aardig maar niet heel erg vriendelijk.

Het hotel ligt uitstekend op loopafstand van de boulevard met veel terrassen en het strand. Enkele eigen parkeerplaatsen zijn beschikbaar achter het hotel.

#hotelontbijtje:
Het ontbijtbuffet is uitgebreid. Met name het brood en banket is van uitstekende kwaliteit en zeer ruim assortiment. De koffie is uit een Nescafé-achtig apparaat en van mindere kwaliteit. Het roerei was smakeloos (zelfs met toegevoegde zout en peper).

PS: Ik mag vaak in hotels verblijven, het maakt dat ik veel vergelijkingsmateriaal heb en ook redelijk kritisch ben.

• Verbleef: augustus 2018, reisde voor zaken
Beoordeeld op 19 augustus 2018

De kamer was zeer netjes.
Het is een proper hotel.
De mensen zijn zeer vriendelijk.
En het eten is uitstekend.
Buffet 's morgens en 's avonds is uitgebreid
Roomservice is zeer goed (koffie en thee op de kamer)

Kamertip: Aan de voorkant zie je meer en een rustige plaats in algemeen
  • Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner