“Superlocatie”
Beoordeling van Panta Rhei

Panta Rhei
Geclassificeerd als nr. 18 van 103 Restaurants in Vlissingen
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Super locatie, soort permanente strandtent. Eten en drinken is goed, bediening laat wel wat steken vallen wat mogelijk met de drukte te maken had. Normaal prijsniveau. Erg lekker donkerbruin brood bij de uitsmijter.

7 september 2019 beoordeeld

Kwamen hier met een vriendengroep van 10 personen. Hadden gereserveerd maar werden als Een hoop afval behandeld. De ober leek zwaar Van de kaart, totaal geen humor en grote neusgaten. Ik kom nog liever bij een amadore restaurant waar gewoon openlijk over drugs wordt gedaan

7 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen binnen en we worden al behandeld alsof ze ons niet willen... vervolgens krijgen we gewoon een grote mond van de ober en zijn we als collectief weggelopen .... hele slechte ervaring..

8 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie locatie op het strand met uitzicht op dichtbij langsvarende schepen. Snelle bediening maar je wordt niet weggekeken. Uitgebreide menukaart van pannenkoeken tot salades en diverse lekkere broodjes. Grote parkeerplaats in de buurt op 10 minuutjes lopen. Gelegen aan het begin van de boulevard. Makkelijk bereikbaar via de geasfalteerde pier.

Datum van bezoek: augustus 2019
4 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige plek om te zitten. Prima voor een drankje. Diner was slecht. Wraps waren om 19.00 uur al niet meer te bestellen. Slibtong en Zeebaars allebei droog als gort gebakken, hamburger koud geserveerd, mosselen verwacht je in Vlissingen veel verser. Patat en salade werden vergeten op te dienen ook nadat we de bediening herinnerden. Geen plek ook om te eten als je niet tegen rokers kan. Deze worden uitgenodigd te roken met asbakken op alle tafels.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Panta Rhei bekeken, bekeken ook

Vlissingen, Zeeland

In Panta Rhei geweest? Deel je ervaringen!