“Vakantie”
Beoordeling van Sint Jacobscafe

Sint Jacobscafe
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Koffie en thee in Vlissingen
Beschrijving: Een unieke Koffie, Thee & Wijnbar in het hart van Vlissingen, waar genieten en kwaliteit centraal staan. Ruim assortiment koffie, meer dan 100 soorten losse thee en een wisselende wijnkaart met mooie wijnen. Dagelijks worden er verse (hartige)taarten gebakken en serveren wij heerlijke lunch en fingerfood gerechten. Op vrijdag- en zaterdagavond zijn wij geopend tot 23.00u. See you!
3 weken geleden beoordeeld

Top, heerlijke koffie, Thee en eigen gebakken taartjes. Leuke locatie, fijne bediening, centraal gelegen.

13 oktober 2018 beoordeeld

Op een zonnige middag heerlijk op het terras gezeten met een lekker glas wijn en een kaasplankje. Prima attente en snelle bediening en een goede prijs. Dus helemaal prima.

22 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zomaar op een regenachtige middag binnengestapt in het verrassende centrum van Vlissingen. Hele fijne bediening, geweldige kroketten en topwijnen. Echt een aanrader.

27 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig uitzicht op de kerk, keuze uit heerlijke burgers, spontane bediening en rustige sfeer. Heerlijk plekje om even lekker te ontspannen

21 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals altijd was het weer top, dit keer gekozen voor de huisgemaakte kersen monchoutaart.. Heerlijk!!

Reizigers die Sint Jacobscafe bekeken, bekeken ook

Vlissingen, Zeeland

In Sint Jacobscafe geweest? Deel je ervaringen!