“Wat een leuke tent ”
Beoordeling van Sint Jacobscafe

Sint Jacobscafe
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Koffie en thee in Vlissingen
Beschrijving: Een unieke Koffie, Thee & Wijnbar in het hart van Vlissingen, waar genieten en kwaliteit centraal staan. Ruim assortiment koffie, meer dan 100 soorten losse thee en een wisselende wijnkaart met mooie wijnen. Dagelijks worden er verse (hartige)taarten gebakken en serveren wij heerlijke lunch en fingerfood gerechten. Op vrijdag- en zaterdagavond zijn wij geopend tot 23.00u. See you!
22 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zomaar op een regenachtige middag binnengestapt in het verrassende centrum van Vlissingen. Hele fijne bediening, geweldige kroketten en topwijnen. Echt een aanrader.

27 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig uitzicht op de kerk, keuze uit heerlijke burgers, spontane bediening en rustige sfeer. Heerlijk plekje om even lekker te ontspannen

21 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals altijd was het weer top, dit keer gekozen voor de huisgemaakte kersen monchoutaart.. Heerlijk!!

21 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben al een aantal keer naar Sint Jacobscafé geweest en ze blijven me verassen. Dat komt mede doordat zo nu en dan er wat nieuws op de kaart komt. Ik heb een heerlijke salade (nieuw) gegeten deze keer. Zeker waard om te bestellen!!

18 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij een bezoek aan Vlissingen kwamen we toevallig voorbij deze zaak met een ruim en gezellig terras, deels in de schaduw van de Sint-Jacobskerk.
We bestelden elk een hamburger, een mexicaanse en een classic. Ze waren beide buitengewoon lekker!! De Mexicaanse was wel behoorlijk pikant, voor mij geen probleem.
De bediening is vriendelijk en efficient en de prijzen zeer schappelijk.

Bij het toiletbezoek viel me op dat het cafe binnen rolstoel toegankelijk is gemaakt, maar niet het toilet.

Kortom, top zaak!

Reizigers die Sint Jacobscafe bekeken, bekeken ook

Vlissingen, Zeeland

In Sint Jacobscafe geweest? Deel je ervaringen!