“Verrukkelijke hamburgers”
Beoordeling van Sint Jacobscafe

Sint Jacobscafe
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Koffie en thee in Vlissingen
Beschrijving: Een unieke Koffie, Thee & Wijnbar in het hart van Vlissingen, waar genieten en kwaliteit centraal staan. Ruim assortiment koffie, meer dan 100 soorten losse thee en een wisselende wijnkaart met mooie wijnen. Dagelijks worden er verse (hartige)taarten gebakken en serveren wij heerlijke lunch en fingerfood gerechten. Op vrijdag- en zaterdagavond zijn wij geopend tot 23.00u. See you!
18 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij een bezoek aan Vlissingen kwamen we toevallig voorbij deze zaak met een ruim en gezellig terras, deels in de schaduw van de Sint-Jacobskerk.
We bestelden elk een hamburger, een mexicaanse en een classic. Ze waren beide buitengewoon lekker!! De Mexicaanse was wel behoorlijk pikant, voor mij geen probleem.
De bediening is vriendelijk en efficient en de prijzen zeer schappelijk.

Bij het toiletbezoek viel me op dat het cafe binnen rolstoel toegankelijk is gemaakt, maar niet het toilet.

Kortom, top zaak!

18 juni 2018 beoordeeld

Deze plek, is niet zomaar ontstaan. Deze mensen zijn niet zomaar iets gaan beginnen.
Mooie en volle geschiedenis heeft geleid tot wat het nu is. Heerlijke sfeer, bijzonder en heerlijk eten en drinken met hier en daar iets speciaals wat je om je heen kunt vinden.

3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke koffie met goede bediening. De lunch keuken was vlot ondanks de drukte en goed. Eigenlijk langer willen zitten om de wijn te proeven. Leuke uitnodigende zaak!

21 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Per ongeluk beland bij dit zaakje maar wat een feestje!! Heerlijk relaxed terras, goede en vriendelijke bediening en heerlijk eten.. kan niet anders zeggen; TOP!

19 maart 2018 beoordeeld

Of je hier nu komt voor een prima kop koffie met super lekker gebak, een heerlijk broodje voor de lunch of een goed glas wijn in de middag, bij het SintJacobscafe zit je goed. Zowel op het zonnige terras met uitzicht op een leuk pleintje of lekker knus binnen. Vooral voor de taartpunten bleven we terugkomen. Je wilt ze allemaal proeven!

Reizigers die Sint Jacobscafe bekeken, bekeken ook

Vlissingen, Zeeland

In Sint Jacobscafe geweest? Deel je ervaringen!