“Best in Town!”
Beoordeling van Sint Jacobscafe

Sint Jacobscafe
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Koffie en thee in Vlissingen
Beschrijving: Een unieke Koffie, Thee & Wijnbar in het hart van Vlissingen, waar genieten en kwaliteit centraal staan. Ruim assortiment koffie, meer dan 100 soorten losse thee en een wisselende wijnkaart met mooie wijnen. Dagelijks worden er verse (hartige)taarten gebakken en serveren wij heerlijke lunch en fingerfood gerechten. Op vrijdag- en zaterdagavond zijn wij geopend tot 23.00u. See you!
18 juni 2018 beoordeeld

Deze plek, is niet zomaar ontstaan. Deze mensen zijn niet zomaar iets gaan beginnen.
Mooie en volle geschiedenis heeft geleid tot wat het nu is. Heerlijke sfeer, bijzonder en heerlijk eten en drinken met hier en daar iets speciaals wat je om je heen kunt vinden.

Datum van bezoek: mei 2018

3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke koffie met goede bediening. De lunch keuken was vlot ondanks de drukte en goed. Eigenlijk langer willen zitten om de wijn te proeven. Leuke uitnodigende zaak!

Datum van bezoek: april 2018
21 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Per ongeluk beland bij dit zaakje maar wat een feestje!! Heerlijk relaxed terras, goede en vriendelijke bediening en heerlijk eten.. kan niet anders zeggen; TOP!

Datum van bezoek: april 2018
19 maart 2018 beoordeeld

Of je hier nu komt voor een prima kop koffie met super lekker gebak, een heerlijk broodje voor de lunch of een goed glas wijn in de middag, bij het SintJacobscafe zit je goed. Zowel op het zonnige terras met uitzicht op een leuk pleintje of lekker knus binnen. Vooral voor de taartpunten bleven we terugkomen. Je wilt ze allemaal proeven!

Datum van bezoek: maart 2018
2 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekkere koffie en thee die met liefde bereid wordt. Ook de taartjes uit eigen keuken zijn heerlijk. De lunches worden vers bereid en zien er heerlijk uit. Naast thee en koffie ook goede wijnen in huis die je kunt proeven én mee naar huis kunt nemen! Fijne bediening en Echt een plek om zeker terug te komen!

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die Sint Jacobscafe bekeken, bekeken ook

Vlissingen, Zeeland

In Sint Jacobscafe geweest? Deel je ervaringen!