“Zeer relaxte plek! ”
Beoordeling van Sint Jacobscafe

Sint Jacobscafe
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Koffie en thee in Vlissingen
Beschrijving: Een unieke Koffie, Thee & Wijnbar in het hart van Vlissingen, waar genieten en kwaliteit centraal staan. Ruim assortiment koffie, meer dan 100 soorten losse thee en een wisselende wijnkaart met mooie wijnen. Dagelijks worden er verse (hartige)taarten gebakken en serveren wij heerlijke lunch en fingerfood gerechten. Op vrijdag- en zaterdagavond zijn wij geopend tot 23.00u. See you!
21 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Per ongeluk beland bij dit zaakje maar wat een feestje!! Heerlijk relaxed terras, goede en vriendelijke bediening en heerlijk eten.. kan niet anders zeggen; TOP!

19 maart 2018 beoordeeld

Of je hier nu komt voor een prima kop koffie met super lekker gebak, een heerlijk broodje voor de lunch of een goed glas wijn in de middag, bij het SintJacobscafe zit je goed. Zowel op het zonnige terras met uitzicht op een leuk pleintje of lekker knus binnen. Vooral voor de taartpunten bleven we terugkomen. Je wilt ze allemaal proeven!

2 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekkere koffie en thee die met liefde bereid wordt. Ook de taartjes uit eigen keuken zijn heerlijk. De lunches worden vers bereid en zien er heerlijk uit. Naast thee en koffie ook goede wijnen in huis die je kunt proeven én mee naar huis kunt nemen! Fijne bediening en Echt een plek om zeker terug te komen!

11 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een wandeling genoten van biertje en heerlijke kaaskroketjes. O wat is het toch altijd relaxed om hier te zijn.

6 februari 2018 beoordeeld

Een fijne plek om relaxed een drankje en/of een hapje doen. Veel keuze in thee/koffie/chocolademelk/wijn etc. Met heerlijke taarten en lunchgerechten. De moeite waard om eens te bezoeken. Wij komen hier regelmatig.

Reizigers die Sint Jacobscafe bekeken, bekeken ook

Vlissingen, Zeeland

In Sint Jacobscafe geweest? Deel je ervaringen!