“Praatcafe”
Beoordeling van Sint Jacobscafe

Sint Jacobscafe
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Koffie en thee in Vlissingen
Beschrijving: Een unieke Koffie, Thee & Wijnbar in het hart van Vlissingen, waar genieten en kwaliteit centraal staan. Ruim assortiment koffie, meer dan 100 soorten losse thee en een wisselende wijnkaart met mooie wijnen. Dagelijks worden er verse (hartige)taarten gebakken en serveren wij heerlijke lunch en fingerfood gerechten. Op vrijdag- en zaterdagavond zijn wij geopend tot 23.00u. See you!
10 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig goed gelegen café met ruime zitplaatsen buiten en binnen.heel goede theekeuze. Lekkere wijnen. Goed genoten hier.

6 december 2017 beoordeeld

Vanmiddag weer genoten van het lekkere eten en sfeer bij het Sint Jacobscafé. Jammer dat de hamburgers op waren. Maar dat is alleen maar weer een reden om weer terug te komen.

19 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend gezellig om even bij te tanken met een hapje en een drankje.
Zowel 's winters als 's zomers goed toeven.

Sintjacobscafe, Eigenaar van Sint Jacobscafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 november 2017

11 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze wandeling door Vlissingen kwamen hier langs. Een onwijs leuk en mooi ingericht café waar je ook nog buiten onder de ‘verwarming’ kon zitten. Mooie bruine kroeg met vriendelijk personeel en een goed glas drinken. Als je hier in de vuurt bent is een bezoekje zeker waard!

4 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zatetdagmiddag ff een biertje drinken op het terras onder warmte lampen overkapping. Prima te doen.
Snelle vriendelijke bediening.
Ruime keuze aan bier/wijn.
Gekozen voor een donker Vlissingen bier.
Heerlijk van smaak. Aanrader.

Reizigers die Sint Jacobscafe bekeken, bekeken ook

Vlissingen, Zeeland

In Sint Jacobscafe geweest? Deel je ervaringen!