“Mooie zaak op een verborgen plekje”
Beoordeling van Sint Jacobscafe

Sint Jacobscafe
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Koffie en thee in Vlissingen
Beschrijving: Een unieke Koffie, Thee & Wijnbar in het hart van Vlissingen, waar genieten en kwaliteit centraal staan. Ruim assortiment koffie, meer dan 100 soorten losse thee en een wisselende wijnkaart met mooie wijnen. Dagelijks worden er verse (hartige)taarten gebakken en serveren wij heerlijke lunch en fingerfood gerechten. Op vrijdag- en zaterdagavond zijn wij geopend tot 23.00u. See you!
11 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze wandeling door Vlissingen kwamen hier langs. Een onwijs leuk en mooi ingericht café waar je ook nog buiten onder de ‘verwarming’ kon zitten. Mooie bruine kroeg met vriendelijk personeel en een goed glas drinken. Als je hier in de vuurt bent is een bezoekje zeker waard!

4 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zatetdagmiddag ff een biertje drinken op het terras onder warmte lampen overkapping. Prima te doen.
Snelle vriendelijke bediening.
Ruime keuze aan bier/wijn.
Gekozen voor een donker Vlissingen bier.
Heerlijk van smaak. Aanrader.

3 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gezellig en lekker, zeker doen! Alleen voor een lekkere lunch of iets lekkers tussendoor. Hebben geen avondeten!

20 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel speciale gerechten op de kaart. Allemaal vers bereid en dat proef je zeker. De ijskoffie en flamkuchen zijn heerlijk! Bediening is hier altijd vriendelijk.

Datum van bezoek: augustus 2017
18 oktober 2017 beoordeeld

Als ik in de buurt ben een vaste tussenstop. In de relaxfauteuils buiten gezeten in de late nazomerzon. Heerlijke hamburger gegeten met een bokbier van biologische Brouwerij 't Ij. Na de late lunch als toetje een kop koffie natuurlijk. Deze keer geen wijntje gedronken want ik moest nog rijden. Daarom maar een flesje biologische witte wijn mee naar huis, op advies een Loxarel deze keer (een aanrader!). Bediening was weer top, tot snel hoop ik!

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Sint Jacobscafe bekeken, bekeken ook

Vlissingen, Zeeland

In Sint Jacobscafe geweest? Deel je ervaringen!