“St. Jacobscafe Vlissingen”
Beoordeling van Sint Jacobscafe

Sint Jacobscafe
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Koffie en thee in Vlissingen
Beschrijving: Een unieke Koffie, Thee & Wijnbar in het hart van Vlissingen, waar genieten en kwaliteit centraal staan. Ruim assortiment koffie, meer dan 100 soorten losse thee en een wisselende wijnkaart met mooie wijnen. Dagelijks worden er verse (hartige)taarten gebakken en serveren wij heerlijke lunch en fingerfood gerechten. Op vrijdag- en zaterdagavond zijn wij geopend tot 23.00u. See you!
6 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen weken bezochten we diverse keren dit cafe. In de luwte van de Jacobs toren. Het plein rondom de kerk ademt de intimiteit van het oude Vlissingen nog uit. Het terras van het jacobscafe geeft de sfeer ook goed weer. Je zit er rustig en ze serveren heerlijke kruiden thee, in allerlei smaken en mixen. Maar ook een heerlijk pilsje of een lekker glas wijn zijn niet te versmaden. Binnenkort ga ik het ook 's avonds eens beproeven. Probeer dit cafe ook eens uit!

Datum van bezoek: september 2017

20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening, rustig liggend terras met lekkere stoelen, leuke drankenkaart en prima hamburger gegeten

13 augustus 2017 beoordeeld

Leuk café: uitstekende koffie's (ten dele huis-gebrand) en thee vergezeld van prettig smakelijke (zelfgebakken) taartjes met een prima bediening. Volgende keer in Vlissingen kom ik hier terug.

5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geschikt om een middagje door te brengen met je vrienden, of een borrel te doen in de avond. Leuk detail: je kan losse thee kopen, wat ik ook zeker heb gedaan!

5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een fijne plek om op het terras van de zon te genieten met een van de zelf-geimpoteerde wijnen. Een fles heerlijke biologische wijn meegenomen voor op de camping om na te genieten.

Datum van bezoek: juni 2017

Reizigers die Sint Jacobscafe bekeken, bekeken ook

Vlissingen, Zeeland

In Sint Jacobscafe geweest? Deel je ervaringen!