Beoordeeld op 29 oktober 2018

2 van de 3 nachten in een defect bed gelegen. Vrij snel na aankomst is het defect geconstateerd, een technische medewerker heeft het defect niet vakkundig gemaakt. Dus volgende avond/nacht was weer het zelfde euvel. De klap die het bed maakt en het ongemak was niet erg prettig. Het gemeld aan nachtportier. (er gebeurde niets). Volgende ochtend bij receptie gevraagd en gecheckt of de portier iets door gegeven had, helaas dus niet. Op nieuw melding gemaakt. Terug op de kamer kwamen we de dames van de housekeeping tegen en die vroegen heeft u zo geslapen? Ik zeg ja helaas wel en dat voor de tweede nacht. Zij hebben gelijk actie ondernomen en mijn een nieuw bed bezorgt. Dus laatste nacht goed geslapen.
Er is helaas nooit na vraag gedaan of iets van compensatie aangeboden. Vind ik wel een groot min punt. Dit was mijn enige vakantie dit jaar.

• Verbleef: oktober 2018, reisde alleen
Beoordeeld op 29 oktober 2018 via mobiele applicatie

Aankomsthal is veelbelovend. Het uitzicht op zee is ook mooi zoals dat in heel vlissingen het geval is. De kamer viel ons tegen. De voegen in de badkamer waren urinekleurig en zeer smerig. De koelkast van de minibar deed het niet. Een uur na het uitchecken kreeg ik een email met een geldboete van €250 omdat er een “rookachtige” lucht in de kamer hing.
Wij hadden enkel op het balkon gerookt.
Heb meteen telefonisch contact opgenomen met de receptie. Gezegd dat het absoluut niet waar was en ik direct terug zou keren om het zelf te ruiken. Een uur na de uitcheck was het niet meer mogelijk terug te komen en de situatie zelf te ervaren.
Toen ik mijn boosheid uitte over de op onwaarheid gebaseerde boete, werd de boete meteen weer geanuleerd . Ik kreeg heel erg het gevoel dat het hotel bewust probeerde de eenmalige extra inkomsten te pakken van een onzekere gast. Mede omdat wij bij het uitchecken toevallig aan het personeel hadden aangegeven dat zeeland voor ons een eenmalig tripje was. de €154 die ik heb betaald voor de stadszijde kamer was veel te veel voor de geleverde service.
Ontbijt was wel oke behalve dat de eitjes op de bakplaat meteen koud zijn.

Kortom. Voor deze prijs, sla dit hotel maar over als je niet bedrogen uit wil komen.

Verbleef: oktober 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 28 oktober 2018

Ja, ik had zeezicht, net zoals geboekt en betaald, maar, de kamer was ver van 4 ster:
1) haak aan badkamer deur had 1 i.p.v. 2 schroeven, viel dus meteen uit de deur. Aangeven receptie: "Komt in order!" - niet dus.
2) dag 2 namen schoonmaakdienst de gebruikte handdoeken mee, hoewel ik ze keurig opgehangen had, wat volgens de affiche betekend 'laten liggen'. Vervolgens, sta ik 's ochtends vroeg onder douche met handdoek te kort.
3) koffie apparaat van Lilly - fijn, maar, alleen 2 cupjes, geen deca en geen thee. Als je thee wilt, moet je bijbetalen! Had liever geen Lilly en meer keuze.
4) 'Versace-achtige' behangpapier dat loskwam van de muur.

In kort: I was not impressed!

• Verbleef: oktober 2018, reisde voor zaken
Beoordeeld op 28 oktober 2018 via mobiele applicatie

Goed hotel met mooi uitzicht, maar vooral het uitzicht is 4 sterren waard. Wij hadden een mooie kamer (vooral origineel met bibliotheek erin) maar zou mogen opgeknapt worden, de mat was tot op de draad versleten, vreselijke wifi verbinding die steeds wegvalt. Het hotel heeft ook een ruime parking.. maar eigenlijk is dit de parking van de nabijgelegen bioscoop waar hotelgasten gratis kunnen parkeren..

Verbleef: oktober 2018
Beoordeeld op 14 oktober 2018 via mobiele applicatie

Gewild hotel vanwege prachtig uitzicht over de Schelde maar prijzig wat eigenlijk niet geheel waard is. Prima ontbijt en uitstekende bedden. Daar is niets mis mee. Maar als je een grote Tv ophangt aan de muur zorg er dan voor dat de spiegel verplaatst wordt. De tv hangt ervoor. In de gangen diverse zwarte vragen en beschadigingen op de muur. Herstel ze gewoon. Deurposten die beschadigd zijn herstel ze met een likje verf.
We zagen het s'ochtends toen we uit het raam keken. De stoelkussens werden op de stoelen gelegd waar nog water stond vd regen afgelopen nacht. De jongeman lette daar totaal niet op. Ook de gezellige vuurtjes werden s'ochtends al aangezet terwijl er nog niemand was. Dat kan eind vd middag aan gezet worden. Enorme energieverspilling en totaal onnodig voor overdag met temperaturen boven de 20 graden. Avonds juist wel en staat gezellig. Logisch nadenken.
Wij komen enkel terug voor het uitzicht 1x per jaar.
Kwaliteit mag meer omhoog gezien de prijs.
Datum 11-13 oktober

Verbleef: oktober 2018, reisde met een partner