“De Piet Hein cocktail!!”
Beoordeling van Strandpaviljoen Piet Hein

Strandpaviljoen Piet Hein
Geclassificeerd als nr. 7 van 98 Restaurants in Vlissingen
Keukens: Europees
Beschrijving: Op één van de mooiste Zeeuwse stranden ligt strandpaviljoen Piet Hein. Het paviljoen ligt net buiten de drukte van Vlissingen waardoor je hier heerlijk kunt genieten van de rust, ruimte, het geluid van de zee en een prachtige zonsondergang. Op ons ruime beneden terras, het dakterras, het restaurant of serre ben je het gehele jaar door welkom om iets te eten & drinken. Voor groepen vanaf 20 personen hebben wij aparte BBQ, diner, borrel en/of feest arrangementen. Voor vragen over arrangementen, beschikbaarheid of reserveringen kan je een mail sturen of ons bellen.
28 september 2020 beoordeeld

Heerlijk terras! Genietend van een Piet Hein cocktail genoten van de ondergaande zon. Vriendelijke bediening en ook nog heerlijk gegeten. Top!

Datum van bezoek: september 2020
CeesC_12, Manager van Strandpaviljoen Piet Hein, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2020

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Het is zeker heerlijk om met een Piet Hein cocktail naar de zonsondergang te kijken. Hopelijk tot een volgende keer.

27 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima strandpaviljoen om ‘s avonds lekker te eten. Veel standaard gerechten, maar ook wel wat aparts (Vietnamese Pho). Eten is goed bereid, voldoende goede bediening. Prijzen van vooral (speciaal) bier érg hoog. Kortom: prima.

Datum van bezoek: september 2020

Bedankt voor de beoordelng en fijn om te horen dat jullie lekker hebben gegeten.
Hopelijk tot een volgende keer.

15 september 2020 beoordeeld

Vlotte en vriendelijke bediening in een net strandpaviljoen. Op het strand, dus prachtig uitzicht. Maar dus wel even het duin over om r te komen. Corona maatregelen worden goed nageleefd. De kaart is niet erg uitgebreid, maar wel voor ieder wat wils. Mosselen waren heerlijk, net als de spareribs. We komen zeker nog een keer terug.

Datum van bezoek: september 2020
CeesC_12, Manager van Strandpaviljoen Piet Hein, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 september 2020

Bedankt voor de mooie beoordeling en we zijn blij om te lezen dat jullie hebben genoten.
Hopelijk tot een volgende keer.

8 september 2020 beoordeeld

Het eten smaakt heel slecht, curry saus smaakt naar vanille saus. De pepersaus van de biefstuk smaakte muf en oud en de garnalen cocktail was ook niet lekker. Zelfs de patat en salade waren niet goed. Tegen de bediening gemeld dat we het niet lekker vinden en toen kwam de reactie we doen het al het hele seizoen zo.

Datum van bezoek: september 2020
CeesC_12, Manager van Strandpaviljoen Piet Hein, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2020

Bedankt voor de beoordeling en uiteraard jammer om te horen dat onze gerechten niet in de smaak zijn gevallen. Wij werken met verse ingredienten en wij kunnen jullie verzekeren dat er geen vanille in onze curry saus zit. Met vriendelijke groet, team strandpaviljoen Piet Hein

21 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk strandpaviljoen met alle faciliteiten als stoelen, parasols, take away, toiletten en heerlijk restaurant.
Op een mooie zomerdag van het strand genoten en de avond met een diner op het terras afgesloten. Zeer vriendelijke bediening en top gerechten. Ons gezelschap koos voor de Risotto, Spareribs en 2 keer de Beachburger. Topklasse en goede prijs kwaliteitsverhouding. Dikke 10 voor dit strandpaviljoen.

Datum van bezoek: augustus 2020
CeesC_12, Manager van Strandpaviljoen Piet Hein, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2020

Ontzettend bedankt voor deze fantastische beoordeling, erg leuk om te horen! Hopelijk tot een volgende keer.

Reizigers die Strandpaviljoen Piet Hein bekeken, bekeken ook

Vlissingen, Zeeland

In Strandpaviljoen Piet Hein geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.