Daan H
Rotterdam, Nederland

Een positieve verrassing voor onze grote groep. Heerlijk gegeten / buiten BBQ.

Beoordeling van Hotel De Timmerfabriek
5,0 van 5 bollen4 weken geleden beoordeeld
Voor ons familie reunie weekend met zo'n 50 personen was ons oog gevallen op De Timmerfabriek. De hele aanloop er naartoe verliep zeer soepel en veel was mogelijk. Een deel van ons logeerde in het hotel zelf en een ander deel op MS Emma, een tot hotel omgebouwd schip op 3 minuten lopen van het hotel. De dag (lunch op de Emma) en de avond (BBQ op het terras) zijn prima verlopen. Het eten was voortreffelijk (wat niet altijd het geval is bij zo'n grote groep mensen). De BBQ staf maakte heerlijke dingen (w.o kreeft, buikspek, steak) en waren ook flexibel als iemand een apart verzoek had. Alles bij elkaar een zeer positieve ervaring!
Veel dank aan Patrick en het team van De Timmerfabriek.
Datum van verblijf: mei 2024
4,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.9 km van Hotel De Timmerfabriek
  • eDreams
1.0 km van Hotel De Timmerfabriek
Meer hotels in Vlissingen bekijken
Beoordeeld op 5 mei 2024 via mobiele applicatie

In een woord geweldig!!!!
Wat een prachtige lokatie en een origineel ingericht hotel is dit.
We kwamen aan op vrijdag en werden verrast met een gratis upgrade van de cube naar de superior appartement /suite. Dit was een hele aangename verrassing! Het ontbijt is vers, netjes en heeft alles. We hebben 1 avond ons diner genuttigd in de gastro bar. Ook dit is perfect. Mooi opgemaakte Borden, mooie smaken en het personeel heel attent. Dit geldt ook voor de bar waar we iedere avond een drankje hebben genuttigd en een spelletje hebben gespeeld. Wat wij erg konden waarderen is dat er op 4 mei om 20.00 2 minuten stilte in acht werd genomen en het personeel heel respectvol op een rij ging staan, hun werk even neer heeft gelegd en de muziek uitging.
Van te voren zijn wij ook via de mail op de hoogte gesteld dat er naast het hotel een bevrijdingsfestival opgebouwd werd en dat dit voor overlast kon zorgen. Dit was niet het geval. Maar wel fijn om op de hoogte gesteld te worden.
Wij raden dit hotel 100% aan en komen hier vast nog wel terug.

Datum van verblijf: mei 2024
Beoordeeld op 13 april 2024

Prachtig karakteristiek interieur. Mooi authentiek gebouw. Ruime sfeervolle kamer. Verfijnd restaurant. Heerlijk ontbijt. Goede locatie. Grootstedelijke dynamiek. Superscherpe prijs/ kwaliteit verhouding. Geschikt voor zowel zakelijke als privé verblijven. 👍❤️🌞

Datum van verblijf: april 2024
Beoordeeld op 3 december 2023

Een romantische overnachting voor twee in de een duplex kamer.
Het was een heerlijke ervaring om in deze mooie kamer te overnachten.
We hadden een heerlijk bed op de vide van de kamer met uitzicht op Vlissingen.
De kamer was netjes en schoon.
We komen zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: december 2023
Hotel de Timmerfabriek Vlissingen, Eigenaar van Hotel De Timmerfabriek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 februari 2024

Beste gast,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze mooie review. We zijn erg blij om te lezen dat u zo genoten heeft van uw verblijf en kamer.

We hopen u zeker nogmaals te mogen begroeten in ons hotel.

Team Hotel de Timmerfabriek | Kloeg Collection

Beoordeeld op 26 november 2023

Práchtig gebouw, industrieel erfgoed fantastisch tot hotel omgetoverd, complimenten!

De ontvangst was prima, wijntje aan de bar gezellig, aardig personeel bij de bar. Bedden prima, heerlijke kussens. Kamer is prima qua grootte.

Echter... irritante zoem in het ventilatiesysteem van de kamer, temperatuur kon niet lager gezet worden dan 19 graden, veel te warm voor in de nacht. Er kan geen raam open. En het ergste vond ik de grote karren met hotelwasgoed voor onze ramen! Dit kan echt niet! Personeel bij het ontbijt onpersoonlijk, er kon geen goedemorgen vanaf. Ontbijtbuffet zelf is prima, veel keus in zowel zoet als hartig.

Wellicht hadden we pech met onze kamer en zijn de andere kamers prima.
Restaurant hebben we (vanwege een feestje elders) niet uitgeprobeerd, maar we zagen wel een mooi terras, dus met mooi weer is het uitzicht over de haven hier in ieder geval prachtig.

Kamertip: Kijk uit bij kamer 4, hotelwasgoed voor je raam!
Datum van verblijf: november 2023
Beoordeeld op 17 november 2023

Prachtig hotel! Industrieel karakter met fraaie houten elementen vanuit haar historie. Kamers zijn geweldig, lounge is gastvrij, diner en ontbijt met grote klasse. Goed te bereiken. En niet te vergeten, het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: november 2023
  • Reistype: Reisde voor zaken