Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.comUS$ 134
Expedia.comUS$ 134
PricelineUS$ 130
Agoda.comUS$ 130
Vio.comUS$ 130
ZenHotels.comUS$ 135
Beoordeeld op 20 mei 2023

De Timmerfabriek is erg goed en mooi verbouwd tot hotel met allerlei leuke details verwerkt uit het verleden. We hadden een suite met heerlijke bedden, uitgebreid ontbijt. Ook leuk buiten zitten. Hotelbar ging wel vroeg dicht terwijl je daar leuk zit. Op loopafstand van het centrum.

Datum van verblijf: mei 2023
Hotel de Timmerfabriek Vlissingen, Eigenaar van Hotel De Timmerfabriek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 mei 2023

Geachte gast,

Wat fijn om te lezen dat u van onze verbouwing en hotel heeft genoten tijdens uw verblijf bij ons! Wat fijn dat u de bedden, het ontbijt en de bar leuk heeft gevonden.

We hopen u graag nogmaals te mogen begroeten bij ons in het hotel.

Beoordeeld op 20 mei 2023 via mobiele applicatie

Prachtig industrieel pand. Leuke geluidsarme duplexkamer met een prachtig uitzicht op de haven.
Compacte kitchenette aanwezig als je lekker zelf iets wil klaarmaken.
Heerlijk bed!
De badkamer is ook prima voorzien.
Zeer goede wifi verbinding overal in het hotel.

Geachte gast,

Hartelijk dank voor de mooie woorden die u over uw ervaring in ons hotel heeft ervaren.

We zijn blij om te lezen dat u genoten heeft van de inrichting van het hotel, de hotelkamer en het bed!

We hopen u zeker nogmaals te mogen begroeten bij ons in het hotel.

Beoordeeld op 19 mei 2023

Wat een prachtig hotel! Schitterend om te zien hoe de inrichting, met veel oog voor kleur, het gebruik van hout en veel warme tinten, samen gaat met het industriële van het oude gebouw. Erg knap gedaan, een lust voor het oog.
En dan de kamer: We hadden de Duplex Suite Royale met Balkon. Heel erg mooi en groot. Een geweldige kamer, met uitzicht op het water.
Ontbijt heel erg uitgebreid, veel keuze en super lekker.
Het personeel van de receptie en in de ontbijtzaal was enorm vriendelijk.

We kwamen op maandagochtend in het hotel en waren die avond genoodzaakt elders te gaan eten want de gastrobar is op maandag gesloten.
Op ongeveer 10 minuten lopen vanaf het hotel ben je echter in de binnenstad waar veel restaurantjes te vinden zijn. Ook de andere drie dagen hebben we, vanwege de zeer beperkte menukeuze, de gastrobar vermeden.

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden over ons hotel, de kamers en ons personeel!

Helaas door het uitvallen van een aantal koks zijn we genoodzaakt op zondag en maandag ons restaurant voor diner te sluiten, maar zoals u al vermeld zijn er op 10 minuten lopen ook veel restaurants in de omgeving te vinden.

Hopend mogen we u nogmaals begroeten bij ons!

Beoordeeld op 16 mei 2023

Prachtig hotel , uitstekende service , prachtige kamer en het beste bed/ kussen die ik ooit heb mogen ervaren in een hotel ( ook niet onbelangrijk ).
Ontbijt buffet was ook perfect verzorgd. Daarnaast ook nog eens een schitterend terras met mooi uitzicht over de haven.

Datum van verblijf: mei 2023

Hartelijk dank voor deze mooie review en prachtige score voor ons hotel!

Wij zullen uw mooie woorden met ons team delen en hopen u nogmaals te mogen ontvangen bij ons in het hotel.

Beoordeeld op 15 mei 2023

De verbouwing is echt gelukt, mooie entree en vooral de verlichting is een lust voor het oog. Kamer super en ontbijt idem. Enige nadeel is dat er nog volop wordt gebouwd/verbouwd maar tijdens ons verblijft geen last van gehad.

Geachte gast,

Wat leuk om te lezen dat u een prettig verblijf heeft gehad bij ons en net zo blij bent als ons over de verbouwing en de nieuwe inrichting van ons hotel!

We hopen u graag nogmaals te mogen begroeten bij ons.