5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig hotel, vlakbij de duinen. Trendy kamers (beetje aan de kleine kant) maar leuk ingericht. Het ontbijt is er voortreffelijk. En uiterst vriendelijke bediening. Voldoende parkeergelegenheid.
Drankprijzen zijn schappelijk. Met de wagen kan je vlot naar Middelburg/ Zoutelande...

Beoordeeld op 7 november 2018 via mobiele applicatie

Mooi Hotel,
Mooie uitval basis voor strand wandelingen.

Helaas bedden niet van top kwaliteit.(opklap bed!!!)
Restaurant is prima.
Leuke en vlotte bediening.
Ga zekker nog eens terug maar dan in een andere kamer.

Gr

Beoordeeld op 30 oktober 2018

Gelegen aan de duinen is dit hotel een perfecte uitvalbasis voor lange strandwandelingen.
Voor ons de derde keer ... dus we zijn tevreden over eten, bediening, accomodatie, hygiëne, ....
Minpuntjes:
- waar is het lekkere brood van vorige jaren?
- mogelijkheid tot zwemmen is te beperkt tijdens het weekend.
Toch een mooi weekend achter de rug!

Beoordeeld op 28 oktober 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel aan de voet van de duinen. Kamer, badkamer ruim en schoon, bed comfortabel. Zowel ontbijt als diner zijn prima, alhoewel de prijs voor het diner behoorlijk hoog ligt en je voor die prijs nog meer mag verwachten. Personeel is vriendelijk en doet zijn best, maar niet iedereen komt even professioneel over. Leuk verblijf, maar ook met verbeterpuntjes.

Beoordeeld op 14 oktober 2018

Niet zo evident om het hotel terug te vinden met onze GPS, aanrader: gebruik locatie Dishoek en dan kom je er met de wegwijzers op straat wel op uit.
Mooie ruime kamer en badkamer, netjes gepoetst. Ruim terras.
Het personeel is uitermate vriendelijk.
Het ontbijtbuffet is zeer goed.
Op de kamer is er een alleen nespresso maar aan de receptie konden we direct een waterkoker + theebuiltjes meekrijgen.
Op de kamer was er geen frigo maar op het gelijkvloers is er wel een ijsblokjes- automaat zodat we onze dranken toch konden koelen op de kamer.
Onze kamer was aan de achterzijde van het gebouw en daar hadden we 's avonds nog wel veel lawaai van het restaurant.
Ook in de gangen was er al erg vroeg veel geluid. Vroeg (5u30) vertrekkende of aankomende gasten.
Absoluut minpunt was het zwembad: dagelijks zijn hier zwemlessen voor kinderen van buiten het hotel. Het kleine zwembad (max 11 personen toegelaten) is dan meestal van pakweg 11:00 tot 19:00 grotendeels ingenomen door die zwemlessen. Toen wij er waren zaten de ouders van de zwemleskinderen (6 kindjes) ook nog aan de rand van het zwembad op stoeltjes toe te kijken, te filmen en foto's te nemen. Een bezoekje aan de kleine (infrarood)sauna naast de filmende ouders hebben we dan ook maar niet gedaan (privacy).
Restaurant van het hotel vrij duur. Steek de hoge duin over naar het strand en daar heb je vlakbij een strandrestaurant met zicht op zee, prima kaart en bediening.

Kamertip: met de kamers aan de achterzijde van het hotel zit je boven het restaurant en dan kan je 's avonds op het terras wel veel geluid hebben