Beoordeeld op 8 oktober 2018

Wij hebben in de suite gelogeerd met een prachtig panoramisch zicht op de zee en de Schelde. Een klein beetje gehorig en wat krappe badkamer maar het uitzicht maakt alles goed.
Verzorgd ontbijt. Je kan ook in het restaurant eten waar alles mooi vers is en lekker bereid. Wel rekening houden dat de porties royaal zijn.
De bediening is heel vriendelijk.

Beoordeeld op 30 september 2018 via mobiele applicatie

We waren hier in het laatste weekend van september en hadden mooi weer. De kamer in dit hotel was netjes en zeer schoon, maar de badkamer aan de kleine kant. Vanaf de hotelkamer schitterend zicht op de drukbevaren Schelde, je blijft kijken. Ontbijt prima verzorgd en een dinerkaart met veel variatie. Eten was niet spectaculair, maar gewoon goed. Personeel uitermate vriendelijk en voorkomend zonder stijf te zijn. De Belgische Loodsensocieteit is een aanrader voor iedereen die een paar dagen in Vlissingen gast doorbrengen. Boek wel een kamer met uitzicht op de Schelde!

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 26 september 2018 via mobiele applicatie

Verrassend lekker!
Leuk voorgerecht met zelfgemaakte kroketjes! Echt een pluspunt dat zie je niet vaak meer!
Lekker hoofdgerecht en echt grote porties!
Vriendelijke gastvrouw , het was een leuke lekkere avond en zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 24 juni 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk mrt mijn vrouw en vader van bijna 90 Zeetong wezen eten. Mooie grote tong, uitstekend gebakken en een goed garnituur. De frites was zoals het de Belgische soos betaamd perfect. Het geheel overspoeld met lekker Belgisch bier. Een aanrader.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 15 juni 2018 via mobiele applicatie

A room with a view! Vlak voor mijn neus trekt een kittig loodsbootje een schuimspoor naar een reusachtig containerschip. Hier worden zee- en havenloodsen constant gewisseld. De Schelde stroomt intussen onverstoorbaar voort naar zee. Vanuit een goed (beetje zacht, maar vooruit) bed in een mooie kamer kijken we urenlang naar het licht op het woelige water water en de bedrijvigheid. Zo direct heerlijk ontbijt in een hoge lichte zaal. Na elke fietstocht (fietsen veilig opgeborgen) dineerden we hier. Uitstekende keuken, dito wijn. De gastheer en -vrouw en hun hele ploeg kennen hun vak. We komen terug. (Ook al werden we elke nacht door luidruchtige mensen op het terras uit onze slaap gehaald, zodat we met raam dicht en oordoppen in moesten slapen, maar ja, dat kan je misschien verwachten aan een boulevard in een badplaats.)

Datum van verblijf: juni 2018