Beoordeeld op 24 juni 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel oogt oubollig maar is zeer goed, kamers en badkamers zijn zeer ruim en zeer schoon. De bedden zijn zeer goed een goede nachtrust is verzekerd. Het ontbijt is gevarieerd en goed. Bediening is zeer vriendelijk en attent. Restaurants en bars liggen om de hoek

Verbleef: juni 2018, reisde voor zaken
Beoordeeld op 3 oktober 2017

Binnen onze organisatie hebben we een motorclub waar we ieder kwartaal een rit maken en 1 keer per jaar een weekendtrip. Dit jaar hebben we in Zeeland gereden en zaterdagavond doorgebracht in Vlissingen.

Hotel Bonaventure is een net hotel in het centrum van Vlissingen; de kamers zijn ruim, netjes ingericht en vooral schoon. De ramen kunnen goed open, zodat je met de frisse zeelucht van je nachtrust kunt genieten.

Het ontbijt is goed verzorgd en er is voldoende keuze in broodjes en beleg!

Een puntje van aandacht was het kluisje in onze kamer, want deze stond los in de kast...

Kamertip: Aan de straatkant kun je wat hinder ondervinden van het uitgaansleven
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 21 juli 2017

Van buiten af lijkt het een ietwat verouderd hotel, maar niks is minder waar! Nog nooit zo'n propere kamers gezien! Wat heerlijk is, is dat de kamers niet naast elkaar zijn, zodat je totaal geen lawaai hebt van je buur. Van het personeel kan ik niks zeggen, gewoon omdat ze SUPER vriendelijk zijn!!!! Een dikke pluim!!!!! Een AANRADER VOOR IEDEREEN!!!!!

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 14 mei 2017

Grote mooie nette kamer. Zeer propere en grote badkamer. Alles aanwezig. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed internet. Lekker ontbijt, met vers fruit, vers geperst sinaasappelsap. Ligging, ideaal overal kortbij

• Verbleef: mei 2017, reisde alleen
Beoordeeld op 29 april 2017 via mobiele applicatie

Van 28 op 29 april hier geslapen..wat een leuk hotel! We hadden kamer 1 op de eerste verdieping. Grote kamer, goed bed nette badkamer! Hele lieve mensen die heel behulpzaam en trots op hun hotel zijn. Ontbijt stond 's-morgens keurig netjes voor ons klaar. Of we er ook een scrambled eitje met spek erbij wilden? Lekker hoor! En ja..je moet met de trap naar boven maar dat was in ieder geval voor ons geen enkel probleem!! Wij zullen hier nog wel terugkomen. Top !! Super ligging en wij hebben geparkeerd bij het arsenaal..voor 3 euro 24 uur...

Verbleef: april 2017, reisde met een partner