“Comfort met een (super) view!”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 5 bijdrager
57 beoordelingen
23 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 13 nuttige stemmen
“Comfort met een (super) view!”
Beoordeeld op 19 maart 2018 voor een verblijf in maart 2018

Ons verblijf (2 nachten) in het appartement van Dita was helemaal top! Het uitzicht is als een levend schilderij, je blijft maar naar buiten kijken. Het appartement is erg comfortabel en van alle gemakken voorzien. De bedden slapen heerlijk, de inloopdouche is prettig ruim, alles is ontzettend schoon en de ontvangst door Dita super vriendelijk en gastvrij. Had ik al gezegd dat het uitzicht spectaculair is? :-) Het centrum is letterlijk om de hoek, met ruime keuze uit restaurantjes (tip: koffie met taart in het SintJacobs Cafe, je wilt ze allemaal proeven!).

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
20 mrt 2018
Fijn dat jullie het goed hadden. Tot ziens?
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren