“Prima strandtent ”

Strandpaviljoen Kon-Tiki Beach
Geclassificeerd als nr. 9 van 103 Restaurants in Vlissingen
Beschrijving: Gelegen op het zonnigste Zuidstrand van Walcheren, nabij Vlissingen, is strandpaviljoen Kon-Tiki Beach de plek bij uitstek!! Het strand, het geluid van de zee en de relaxte sfeer helpen je om even helemaal los te komen van de drukte van alledag! Kon-Tiki Beach heeft een gezellige inrichting met steigerhouten wanden, open haard, hanglampen van hanenmanden en een houtenvloer. Kon-Tiki Beach heeft een aparte zijruimte die ideaal is voor kleinere gezelschappen. Wij hopen u van harte te mogen ontvangen in onze Beachclub!
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn alleen iets gaan drinken hier maar het ziet er goed uit, veel soorten drank, eten ook goed mogelijk. Prijzen voor een strandtent zeer redelijk (2 drankjes iets meer dan €5). Geen snoeiharde muziek, gewoon relaxt.

Datum van bezoek: september 2019
Cees C, Manager van Strandpaviljoen Kon-Tiki Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Bedankt voor de beoordeling en erg fijn om te horen dat u tevreden bent. Tot de volgende keer!

2 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige locatie op het strand. Tijdens etenstijd leuk met zonsondergang. Bij binnenkomst erg druk met strandgasten, iets te weinig personeel dus vrij lang wachten. Echter hadden we gereserveerd en kwamen netjes een fles bubbels brengen zoals per email besproken. Eten was heerlijk echt een aanrader om naartoe te gaan!!

Datum van bezoek: augustus 2019
Cees C, Manager van Strandpaviljoen Kon-Tiki Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2019

Bedankt voor jullie mooie beoordeling en hopelijk tot een volgende keer!

4 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima kleine kaart met gastvrij onthaal. Verse producten. Vriendelijke bediening door enthousiast teamleden.

Datum van bezoek: juli 2019
Cees C, Manager van Strandpaviljoen Kon-Tiki Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2019

Bedankt voor de beoordeling en erg leuk om te horen dat alles naar wens is geweest!

2 augustus 2019 beoordeeld

Kom hier al 28jaar met veel plezier! Prima no nonsens strandtent , goede sfeer en top bediening. Altijd een goede, lekkere kaart met smaakvolle gerechtjes .gewoon een niet te veel poespas maar lekker eerlijk.

Datum van bezoek: juli 2019

Super om te horen en we hopen dat jullie nog vele jaren blijven komen!

23 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat is het toch met strandtenten en waarom is de service zo vaak matig. Is er te weinig (goed) personeel of te weinig leiding of is het een algehele vakantiehouding die overheerst. Afgelopen weekend hier met familie gegeten en het was echt niet druk, maar toch moest ik van tafel om te vragen of de tafel afgeruimd kon worden. Het eten was verder ok (sateetje, mosselen, visje) niets bijzonder terwijl ik op basis van de foto’s iets meer had verwacht.

Datum van bezoek: juli 2019

Bedankt voor uw feedback en fijn om te horen dat het eten heeft gesmaakt.

Reizigers die Strandpaviljoen Kon-Tiki Beach bekeken, bekeken ook

Vlissingen, Zeeland

In Strandpaviljoen Kon-Tiki Beach geweest? Deel je ervaringen!