Beoordeeld op 22 september 2020 via mobiele applicatie

Bij dit hotel direct aan de boulevard varen de grote zeeschepen vlak voor je langs als je op het terras zit, een prachtig gezicht.
Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, de kamers zijn schoon maar wel gedaterd en aan een upgrade toe.
Vanwegge de corona regels was het ontbijt en twee shifts en a la cart, maar prima geregeld en ruim voldoende. Overigens worden de corona regels hier volledig nageleefd.
Nog een tip, boek rechtstreeks bij het hotel, dit wordt gewaardeerd met een welkomsdrankje.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 30 juli 2020

Erg veel geld voor de kamer die we kregen. Het was redelijk schoon, maar kamers en badkamer erg verouderd. De afbeeldingen lijken mooier dan het in werkelijkheid is. Wij hadden een kamer op de bovenste verdieping en het was er snachts bloedheet (de temperaturen buiten waren 15-20 graden snachts/overdag). Het hielp niet om de ramen open te zetten. De ventilator werkte ook niet naar behoren.

Het ontbijt was lekker en uitgebreid. Door de Corona maatregelen was dit anders opgezet, maar prima voor elkaar.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 5 juni 2020 via mobiele applicatie

We hebben een heerlijke tijd gehad in dit kleine hotel aan zee. Alle medewerkers waren sympathiek en leveren prima service, ondanks de corona beperkingen. Overal staan handgel-pompjes, dat geeft een veilig gevoel.
Op de kamer grote ramen die wijd open kunnen, prachtig uitzicht en dan dat geruis van de zee, harder dan het straatlawaai hier in Amsterdam maar zoveel rustgevender! De kamer met kitchenette (2 electrische kookplaten) had alles wat we nodig hadden. We gaan zeker nog eens terug!

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 5 maart 2020

Heerlijk zitten eten,voor een schappelijke prijs en voor het mooiste uitzicht op de zee.Bediening was super en het eten was ook super,volop keus op de kaart.De schepen varen vlak voor je voorbij,terwijl je zit te eten

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 14 augustus 2019

Compact hotel, vlak op de zeedijk. Een zeer warm onthaal door het personeel. En dit door al het personeel tijdens heel het verblijf. Voor mij verdient dit echt een pluim. Ook uw huisdier wordt hier verwent! Tot en met een verrassinkje. Ga het niet verklappen.
Diner is ook van goede kwaliteit. En voor correcte prijs. Ontbijt is iets meer “basic”, maar toch voor ieder wat wils. Zeker geen negatieve opmerkingen.
Dit was een leuke ervaring in onze Zeeland trip.

Kamertip: Kamer met zeezicht is natuurlijk een aanrader
Datum van verblijf: augustus 2019