Beoordeeld op 29 juli 2017 via mobiele applicatie

Vlak bij het centrum van Vlissingen gelegen 2,5 km fietsafstand.
Ruime parkeergelegenheid bij B&b gelegen langs straat, niet betaald rustige wijk.
Wat kamers betreft ruim en perfect proper.
Er een waterkoker op de kamer zodat u gratis thee , koffie , choco, zelf soep kunt maken en word dagelijks bijgevuld.
Het ontbijt was lekker 1 soort kaas , 1 soort vleeswaren, choco, jam , hagelslag , paté + een spiegeleitje, het was er allemaal, zelf versgeperste sinaasappelsap.
Toch 1 minpunt er waren maar 2 broodjes en 1 koffiekoek voorzien , toch te weinig voor dat hele beleg ,en ook een goede eter hagen er niet genoeg mee ,dat was toch spijtig.

Dan ook de badkamer + het toilet was op de gang en gezamenlijk, niet echt mijn ding ,maar het was picobello proper en de handdoeken werden dagelijks ververst.

Dan was er ook een heel klein frigootje dat op een tafel stond in de gang , ook gezamenlijk te gebruiken,veel te klein voor de 3 kamers die er op het verdiep waren.

Misschien 1 tip doe de tafel weg en zet er een grote frigo, de tafel dient tot niets eigenlijk.

Ook was er een flatcrene op de kamer + een ventilator voor de warme dagen.

Eind conclusie mijn vrouw en ik vonden het gewoon goed proper ,ruim, ZEER vriendelijke mensen u kon vragen wat u wou ( bedankt hiervoor gewoon klasse),we mochten zelf onze fietsen in hun tuinhuisje zetten.

Wij gaan er zeker nog terug naar toe , en wij raden deze B&b iedereen aan.

Misschien 1 of 2 broodjes meer 's morgens.

Mocht de zaakvoeder dit lezen bedankt voor alles , super .

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 7 oktober 2017