Hoogtepunten uit beoordelingen
Mooi bad met veel mogelijkheden.

Beoordeeld op 14 mei 2016
Rob K
Oost-Souburg, Nederland
banen zwemmen

Mooi wedstrijdbad, lekker fris water, heel weinig chloor. De banen zijn afgescheiden, zodat ... meer lezen

Beoordeeld op 19 juni 2018
AllaineH1
Lees alle 6 beoordelingen

Beoordeeld op 16 juli 2016 via mobiele applicatie

Prima zwembad waarschijnlijk voor verenigingen of baantjes zwemmen.
Helaas niet leuk genoeg om recreatief een dagje door te brengen.

Datum van activiteit: juli 2016
Beoordeeld op 14 mei 2016

Modern bad met veel mogelijkheden, fijn personeel, waar niets te veel voor is.Bewegwijzering naar bad is prima, genoeg parkeerplaatsen. Geen cloorlucht in bad.

Datum van activiteit: mei 2016
Beoordeeld op 1 april 2016

Iedereen die regelmatig baantjes gaat zwemmen herkent wel het Nederlandse fenomeen dat er geen of nauwelijks lijnen in het water liggen, iedereen kris kras door het bad zwemt, de ge-oefende zwemmer zich dood ergert aan breeduit zwemmend kakelende duo's die zich alle ruimte permitteren. Het zwembad personeel voelt zich totaal niet geroepen om uberhaupt enige invloed toe te passen en op een vraag of er ook lijnen in gelegd kunnen worden komt een antwoord; sorry die moeten er dan ook weer uit gehaald worden. Kortom; ik voel me in Nederland vaak een paria als ik gewoon baantjes wil trekken als er een "baantjes zwemmen" uur is.
Dit alles is wel heel goed geregeld in dit zwembad. Ik was er op een zaterdag van 11.30 tot 13.00 uur. 8 banen, 25m bad, alle lijnen lagen er in. Hooguit 2 personen per baan en een waar paradijs voor de baantjes zwemmer. Ik kreeg zeer veel waar voor mijn entrée geld! Alles schoon, goede douches, vriendelijk personeel, kleedruimtes en lockers zijn goed verzorgd en in ruime mate aanwezig. Ga naar de website om het zwemprogramma te bekijken, graag lees ik reacties over andere baantjes zwemuren in dit bad
Het gehele complex staat hier sinds 2003.

Datum van activiteit: maart 2016