“Heerlijk appelgebak , vertassende binnentuin”
Beoordeling van Eeterij Suster Anna

Eeterij Suster Anna
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Dessert in Veere
Keukens: Belgisch, Nederlands
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens bezoek aan Veere bij Suster Anna naar binnen en achterin heerlijk buiten op het terras heerlijk verse muntthee met appelgebak.
Voortreffelijke bediening en heerlijk !!!!! Appelgebak. Ook binnen gezellige inrichting.

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten in de tuin. Deze is erg mooi en gezellig voor een hapje , drankje of lunch / diner. Personeel is erg vriendelijk en sociaal. Bediening was goed en serveren duurde niet erg lang. We zijn erg verrast omdat de super leuke mooie gezellige tuin niet te zien was vanaf buiten !
Weekmenu was erg lekker. Spareribs vielen na 1 mesbeweging van het botje en smaakte heerlijk. Desserts zijn om niet 1 maar 2 te bestellen :-).
Prijs kwaliteit is super ! Goed eten tegen goede prijs ! We hebben genoten en komen zeker weer terug !

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze honden waren ook welkom (fijn!) en we hadden een gezellig plekje bij de open haard. De dagschotel van zondag: mosselen met paprika en kaas uit de oven was heerlijk. De dames van de bediening zijn reuze vriendelijk en attent. Het heeft ons werkelijk aan niets ontbroken. Een dikke aanrader!

16 april 2018 beoordeeld

De heel vriendelijke ontvangst geeft je direct een huiskamergevoel. De bediening is snel en correct en de pannen koeken smaakten heerlijk, al hadden wij ze liever wat dunner;

3 april 2018 beoordeeld

Gezellige brasserie. We hebben genoten van de lekkere pannenkoeken met hartige topping.
Alleen jammer dat we zo afgeleid waren door het feit dat medebezoekers op een koude dag niet de moeite nemen om de deur dicht te doen. Niet aangenaam als je dan in de koude tocht zit. Misschien een pomp op de buitendeur plaatsen zodat deze automatisch sluit.

Reizigers die Eeterij Suster Anna bekeken, bekeken ook

In Eeterij Suster Anna geweest? Deel je ervaringen!