“Fantastische proefbeleving gehad met een geweldig diner”
Beoordeling van Campveerse Toren

Campveerse Toren
Geclassificeerd als nr. 8 van 13 Restaurants in Veere
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld

In tegenstelling tot wat sommigen schrijven over dit restaurant, qua arrogantie, lang wachten en onvriendelijk personeel, hebben wij juist de tegenover gestelde ervaring.
Misschien komt het omdat wij van tevoren hadden gereserveerd voor een grote groep en een vast menu voor de hele groep hadden afgesproken.
De mensen hebben ons uiterst vriendelijk en beleefd ontvangen.
De ambiance heeft een chique uitstraling met uitzicht over het Veerse Meer en met enige inbeelding, kun je je verplaatsen in de tijd, dat hier decennia 's terug ook werd gedineerd.
Als voorgerecht werden een paar amuses op een bordje geserveerd. Als hoofdgerecht werd gekozen tussen een kipgerecht of zalm.
De borden werden geserveerd met een afgedekte schaal, die tegelijkertijd door het personeel werden opgelicht. Ik had als nagerecht een kaasplankje genomen, voldoende en 3 soorten kaas.
Uiteraard heerlijke wijnen erbij en glaasje port bij het kaasplankje.
Ik vind het restaurant om zeker te bezoeken en heeft op mij een goede indruk achtergelaten.

23 mei 2018 beoordeeld

Een fantastisch menu van de echte Oosterschelde kreeft. Dat is wel zo vreselijk lekker. Een enorm verschil met de Canadese kreeft. Natuurlijk asperges en diverse vlees en visgerechten. Mooie uitgebreide wijnkaart. Mooi aan het Veersemeer gelegen in een mooie omgeving. Wat wil je nog meer comfort, plezier en lekker eten. Ook is er een leuk buitenterrasje voor een drankje of een lekkere lunch

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met Bongobon hier kunnen genieten van een Gourmand-menu! Heerlijk eten! Wel verwonderd als we als extra een bordje oesters vragen en er moest worden nagevraagd of dat mogelijk was bovenop de menu? Drank is duur maar hebben wel een uitzonderlijke fles rode wijn gedronken. Weinig personeel waarbij je wat extra geduld moet hebben..

14 april 2018 beoordeeld

Wij hebben heel erg genoten van ons verblijf bij de Campveerse Toren in Veere, een parel in Zeeland. Het historische gebouw maakt meteen bij aankomst indruk, zoals uberhaupt al bij het aanrijden de aanzichten van Veere. Wat een historisch stadje! Het ontvangst bij aankomst in het hotel was erg vriendelijk en onze kamer was ruim, schoon en mooi ingericht. Bij het diner kregen we een tafel in het schitterende restaurant met uitzicht op het Veerse Meer. Een goede menukaart, een klasse wijnkaart waarbij we aangenaam verrast waren over de wijnselectie, zoals een Mouton-Rotschild. Het diner was goed verzorgd, de bediening attent en het diner zelf was goed en heerlijk bereidt. Voor ons geen wonder dat dit restaurant een BIB Gourmand menu mag presenteren; zelf hebben we gekozen voor a la carte en een 4-gangen Torenmenu. Ook het ontbijt was erg verzorgd. Wij hebben onze tijd bij de Campveerse Toren dus zeker erg genoten. Het enige wat een nadeel was is dat we liever een kamer in het hoofdgebouw hadden gehad (omdat dat hoofdgebouw gewoon uniek is) en een dinertafel direkt aan het raam: die waren reeds geboekt en vroegtijdig boeken is dan wel een vereiste. Wij komen zeker terug. Een van de weinige bedrijven die echt nog klasse heeft. Bedankt voor de zeer aangename tijd bij jullie!

8 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag bezoek gebracht aan Veere en dit restaurant opgezocht om een hapje te eten. Wij waren net gekleed echter liet het personeel ons duidelijk merken dat mensen met chique hemd of mannen met roze truitjes meer hun cliënteel was. Lang moeten wachten, onvriendelijk bediend en de drie fristi’s voor de kinderen waren 4 en 5 maand vervallen. Botertjes idem dito, 6 maand na vervaldatum. De poffertjes waren ok, de sla met zalm ook, de Brusselse wafel kwam uit een pakje, maar de vissoep was walgelijk, echt niet aan te raden. Wat ons betreft, wil je veel geld spenderen aan een ondermaatse keuken dan moet je hier zijn!

Reizigers die Campveerse Toren bekeken, bekeken ook

In Campveerse Toren geweest? Deel je ervaringen!