Beoordeeld op 22 november 2019

Gelogeerd en gedineerd in Auberge de Campveersetoren in Veere. Wat een klasse. Ganzenlever, tong en als dessert kaas. Heerlijk. En ook de kamer en ontbijt waren dik in orde. Zeker een plek om terug te komen.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 6 november 2019

Gastvrije ontvangst, plezierig en accuraat personeel! onderkomen was in 1 van de bijgebouwen en was uitstekend! Ontbijt was ruim voorzien en heel gevarieerd. 2x gedineerd. De kaart bood voldoende keus in vlees en vis met mooie wijnen. Kortom verblijf in deze Auberge is een aanrader.

Kamertip: Verblijf in de dependance was prima en heer rustig met uitzicht op de haven
Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 7 oktober 2019 via mobiele applicatie

Wij hadden een arrangement geboekt voor 1 nacht 5 gangen menu. De kamer was proper en alles was aanwezig zoals het hoort te zijn. Brood op tafel is een soort van verwelkomen, hier moest je wel betalen voor brood op tafel te krijgen? Het eten was niets bijzonder zeker zijn geld niet waard. Wij hebben al veel beter gegeten voor minder geld. Het ontbijt is wel heel verzorgd. Spijtig maar daar komen wij niet voor terug.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 31 augustus 2019

Helaas kwamen wij toe aan het eind van een hittegolf. Anders had mijn beoordeling wellicht hoger geweest. De kamer was korrekt, wat je van een hotelkamer voor die prijs mag verwachten. Bed meer dan ok. Maar... om 16u was het bloedheet in de kamer, en geen airco. Om 22u30 geen verandering. De nacht bracht buiten verkoeling, maar niet binnen in de kamer. Raam + gordijnen de ganse nacht volledig open, maar door de absolute windstilte koelde het in de kamer eigenlijk niet af. 's Nachts om 1u én nog eens om 3u30 een wandelingetje buiten gemaakt, want ik werd slecht van de warmte...

Kamertip: Ik lag in kamer 12, met één raam bijna pal zuid. Bij warm weer en absolute windstilte kan de kamer niet afkoelen met slechts 1 raam.
Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 3 februari 2019

Ga er naar toe en onderga de schitterende ambiance.Rijke historie,natuur en perfecte verzorging.
De keuken is top.De kamers zijn authentiek;je hoort de balken kraken.
Goed voorzien Zeeuws ontbijt;de keuken is perfect.

Datum van verblijf: maart 2018