Hoogtepunten uit beoordelingen
Heerlijk strand

Heerlijk strand met fijn wit zand. Schitterend uitzicht over zee richting Westenschouwen en Neeltje ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld

NotImportantToKnow
Nederland
Lees alle 76 beoordelingen

Beoordeeld op 17 maart 2019

Dit soort stranden daar worden we nu blij van. Dit is nu precies de reden waarom Zeeland ons zo aanspreekt. Volgende keer gaan we hier weer heen...

Datum van activiteit: januari 2019
Beoordeeld op 28 oktober 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk strand om te wandelen, goed onderhouden en zo goed als geen afval. Fijn voor winterwandelingen maar lijkt me in de zomer ook top

Datum van activiteit: oktober 2018
Beoordeeld op 6 augustus 2018 via mobiele applicatie

Fijn en gezellig nog vriendelijke mensen.zo vind je er niet veel meer.ik was er met mijn vriendin.echt toppie,

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 6 augustus 2018

Zeer mooi strand met ook een aangenaam naaktstrand. Het strand is zeer proper al is het van de parking wel even lopen maar dat neem je er graag bij.

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 21 juli 2018 via mobiele applicatie

Toch naar Belgische normen.
Een strand zo breed als de E40 op zijn breedste punt, en zo proper als het huis van mijn bomma na de grote lenteschoonmaak. Op het hele strand dat minstens 300 meter diep is van aan de grote dijk aan de parkeerplaats tot aan de zee zelf hebben we geen papiertje zien liggen. Een echte aanrader voor zij die liever wat minder in het volk liggen. Wij zullen alvast teruggaan.

Datum van activiteit: juli 2018