Hoogtepunten uit beoordelingen
Heerlijk strand

Heerlijk strand met fijn wit zand. Schitterend uitzicht over zee richting Westenschouwen en Neeltje ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
GeertGK
Den Bosch, Nederland
via mobiele applicatie
Even lekker aan het strand

Even lekker aan het strand of aan het Veerse meer als er te veel wind is. Op de scheiding zijn er ... meer lezen

Beoordeeld op 6 juni 2019
Gerard_Verbree
Maarssen, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 76 beoordelingen

Beoordeeld op 21 juli 2018 via mobiele applicatie

Toch naar Belgische normen.
Een strand zo breed als de E40 op zijn breedste punt, en zo proper als het huis van mijn bomma na de grote lenteschoonmaak. Op het hele strand dat minstens 300 meter diep is van aan de grote dijk aan de parkeerplaats tot aan de zee zelf hebben we geen papiertje zien liggen. Een echte aanrader voor zij die liever wat minder in het volk liggen. Wij zullen alvast teruggaan.

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 19 juli 2018

Groot breed strand met diverse goede strandtenten en leuke vakantie strandhuisjes. Wij brengen elk jaar wel een bezoekje aan de omgeving. Altijd mooi.

Datum van activiteit: juni 2018
Beoordeeld op 4 juli 2018 via mobiele applicatie

Een groot breed strand van ongeveer 300 meter breed op zijn breedste punt met een paar leuke strandbars . Er staan ook een paar speeltuintjes voor de kinderen . Proper zand . Er staan gratis papieren zakjes aan het begin van het strand om je afval in te gooien .

Datum van activiteit: juni 2018
Beoordeeld op 13 januari 2018 via mobiele applicatie

groot strand, met leuke speeltoestellen voor de kindjes. Met het veersemeet aan de andere kant en ook de optie voor een pannenkoek of frietje

Datum van activiteit: januari 2018
Beoordeeld op 18 oktober 2017 via mobiele applicatie

Op het eerste gezicht best aardig strand maar grote hoeveelheden paardenpoep. En ook hondenpoep, onze jongste zat helemaal onder. En als je een hondeneigenaar die voor je neus de boel een beetje onder het zand moffelt aanspreekt krijg je een grote mond! Wij komen hier niet meer terug!

Datum van activiteit: oktober 2017