Hoogtepunten uit beoordelingen
Heerlijk strand

Heerlijk strand met fijn wit zand. Schitterend uitzicht over zee richting Westenschouwen en Neeltje ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
GeertGK
Den Bosch, Nederland
via mobiele applicatie
Even lekker aan het strand

Even lekker aan het strand of aan het Veerse meer als er te veel wind is. Op de scheiding zijn er ... meer lezen

Beoordeeld op 6 juni 2019
Gerard_Verbree
Maarssen, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 76 beoordelingen

Beoordeeld op 4 juli 2018 via mobiele applicatie

Een groot breed strand van ongeveer 300 meter breed op zijn breedste punt met een paar leuke strandbars . Er staan ook een paar speeltuintjes voor de kinderen . Proper zand . Er staan gratis papieren zakjes aan het begin van het strand om je afval in te gooien .

Datum van activiteit: juni 2018
Beoordeeld op 13 januari 2018 via mobiele applicatie

groot strand, met leuke speeltoestellen voor de kindjes. Met het veersemeet aan de andere kant en ook de optie voor een pannenkoek of frietje

Datum van activiteit: januari 2018
Beoordeeld op 18 oktober 2017 via mobiele applicatie

Op het eerste gezicht best aardig strand maar grote hoeveelheden paardenpoep. En ook hondenpoep, onze jongste zat helemaal onder. En als je een hondeneigenaar die voor je neus de boel een beetje onder het zand moffelt aanspreekt krijg je een grote mond! Wij komen hier niet meer terug!

Datum van activiteit: oktober 2017
Beoordeeld op 20 september 2017 via mobiele applicatie

Veel vertier voor de kinderen dmv speeltoestellen. Schoon en netjes onderhouden strand. Heerlijk gegeten bij De Dam

Datum van activiteit: september 2017
Beoordeeld op 30 augustus 2017 via mobiele applicatie

Een ruim en mooi en schoon strand, dit is voor ons verreweg het mooiste en beste strand van nederland. Hier moet je geweest zijn

Datum van activiteit: augustus 2017