“onbeleefd”

Stadscafe 't Gerecht
Geclassificeerd als nr. 8 van 50 Restaurants in Terneuzen
Keukens: Belgisch, Nederlands
4 weken geleden beoordeeld

bedrijfsleider sleurde onze stoel waar onze kleren op lagen met tafel en al een eindje verder. Jullie zijn toch maar met 2. Het is niet omdat we maar met 2 zijn wij onze kleren niet mogen op een stoel leggen. Er waren 3 tafels bezet dus wij belemmerden niet de andere mensen om te gaan zitten. Toen ik hem erover aansprak vond dat hij niet verkeerd gehandeld had. Het is natuurlijk hoe je het bekijkt maar onbeleefd was hij wel.
Met toeristen vegen ze dikwijls de vloer ons zien ze daar niet meer.

Datum van bezoek: mei 2019

14 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Sfeervol restaurant met zonnig terras aan marktplein. Vlote bediening. Uitgebreide kaart met voor ieders wat wil.

Datum van bezoek: april 2019
15 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten in een aangenaam kader voor een schappelijke prijs. Vriendelijke bediening. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: december 2018
30 december 2018 beoordeeld

Je bent een naam als restaurant niet waard, Als je zulke slechte Huiswijen durft te schenken. Echt ZEER SLECHT, en daarom geen bezoek meer waard.

Datum van bezoek: december 2018
4 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige locatie op de markt bij mooi weer zit het terras vol met zonaanbidders.vriendelijke bediening en lekkere salades.

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Stadscafe 't Gerecht bekeken, bekeken ook

In Stadscafe 't Gerecht geweest? Deel je ervaringen!