“Afhaal”

Happy Garden
Geclassificeerd als nr. 36 van 50 Restaurants in Terneuzen
Keukens: Chinees
25 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een lange tijd weer een keer geprobeerd om chinees eten af te halen. Het was heerlijk. Lekker warm. Grote hoeveelheid kortom top. Een minpuntje; van allergieën weten de dames achter de balie niets. Terwijl er wordt vermeld op de kaart: heeft u allergie meldt het ons.

Datum van bezoek: maart 2018

19 oktober 2017 beoordeeld

Was een prima restaurant.
Er is een nieuwe eigenaar dus we gingen hoopvol naar binnen
Viel helaas zwaar tegen. Loempiaatjes ronduit vies en de hoofdgerechten leken nergens op.
Jammer

Datum van bezoek: oktober 2017
4 juli 2016 beoordeeld

Afgelopen zondag voor 5 personen besteld en 83 euro betaald. Ons gezelschap heeft nog nooit zo slecht gegeten, wat een aanfluiting. Het eten was smaakloos, het vlees taai en vet, de nasi geur-kleur-smaakloos en het was veel te weinig.
Ga eens eten bij een ECHT Chinees restaurant en proef het verschil zeg!
Ik zeg sluiten die tent, dan maar geen Chinees-Restaurant meer in Terneuzen.

De bediening en de eigenaresse zijn vriendelijk : )

Datum van bezoek: juli 2016
22 februari 2016 beoordeeld

Niet te grote kaart maar wel prima chinees eten. Ik had de drie verschillende soorten babi pangang met heerlijke nasi. Erg smaakvol en zeer vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: februari 2016
23 januari 2016 beoordeeld

We zijn hier ene keer chinees gaan halen. Het eten was goed. De mevrouw aan de balie, maar het wachten duurde lang

Datum van bezoek: oktober 2015

Reizigers die Happy Garden bekeken, bekeken ook

Terneuzen, Zeeland

In Happy Garden geweest? Deel je ervaringen!