“Heerlijk diner”

Grieks restaurant Delphi
Geclassificeerd als nr. 4 van 50 Restaurants in Terneuzen
Keukens: Grieks
7 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten voor een goede prijs. De sfeer is super. We komen hier geregeld, omdat het gewoon zo super is. Personeel is vriendelijk.

Datum van bezoek: april 2019

12 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gyros was droog knoflook sausje had een velletje erop en de frietjes waren droog en koud
Verse groenten kwamen uit pot

Datum van bezoek: april 2019
23 maart 2019 beoordeeld

Vanaf 1988 was Delphi een vaste stop als we familie bezochten in Terneuzen met stip op één. Momenteel is dit restaurant verhuisd naar een groter pand.

We hebben in het nieuwe grote pand twee keer gegeten en valt ons in vergelijking met eerder wat tegen. Minder persoonlijke aandacht, wat meer "van de Valk" beleving.

Het lijkt wel of een is bereid met minder aandacht en de verfijne smaak is iets minder.
Nog steeds een goede plek om te eten maar de schaalvergroting heeft wat ons betreft geen vooruitgang gebracht.

Datum van bezoek: november 2018
4 maart 2019 beoordeeld

De ossenhaas was echt perfect gebakken, compliment aan de kok. Jammer dat de saladebar altijd hetzelfde is maar wel fijn dat je zelf kunt halen.

Datum van bezoek: januari 2019
15 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd gastvriendelijk en ook altijd lekker. En dat al meer dan 25 jaar in Terneuzen. We gaan er dan ook graag naat toe.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Grieks restaurant Delphi bekeken, bekeken ook

In Grieks restaurant Delphi geweest? Deel je ervaringen!